Hakkımızda | İletişim
Haymananın İlk ve Tek Siyasi Bağımsız Gazetesi

“MUHATAP OLMAK İSTEMİYOR, KONUŞMAKTAN DA GERİ KALMIYOR”
23/05/2014

Haymana Belediyesi Eski Başkanı Hacı Aysu, Belediye Başkanı Özdemir Turgut’un “Belediyenin 65 Milyon borcu var” sözlerine yanıt verdi.
Haymana Belediyesi Eski Başkanı Hacı Aysu gündeme ilişkin yaptığı açıklamalarda, Belediye Başkanı Özdemir Turgut’un hem şahsını muhattap olarak görmediğini, hem de her fırsatta açıklamalarında kendisine yönelik gönderme yaptığını ifade etti.
Aysu gazetemize yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Ben 2009’da Haymana Belediye Başkanı olduğumda toplam 55 Milyona yakın borç ile devralmıştım. Devamında 1989 yılına ait dönemin belediye başkanı Mustafa Namal zamanından 21 Milyon borç daha eklendi. Daha önce de dediğim gibi bizim dönemimizde borç yapılmamıştır. Benim dönemimden piyasa borcu olan küçük bir miktar kalmış olabilir. Ancak çekilen kredi veya diğer borçlar dönemimiz içinde ödenmiştir. Üstelik biz geriye dönük borçlarımızı dahi ödemişken, Sayın Turgut daha 2 ay olmadan her fırsatta borçtan bahsetmesi gariptir. Biz o kadar borç ile devralmamıza rağmen 5 yıl boyunca bir dakika dahi durmadan aralıksız çalıştık, ürettik, hizmet olarak Haymana’ya yansıttık. Borç yiğidin kamçısıdır diyerek gecemizi gündüzümüze kattık. Sayın Özdemir Turgut bu borcun bizden kaldığını iddia ediyorsa bunu belgeleri ile ispatlaması gerekir. Öte yandan sayın başkan şahsımı muhattap olarak görmediğini ifade etmiş. Madem muhattap olarak görmüyor da neden her fırsatta şahsımla alakalı yorumlarda bulunuyor, anlamış değilim.

Bu yazıya toplam 48 yorum yapıldı.
Mesajınız Gönderiliyor
Lütfen Bekleyiniz...


Teşekkür Ederiz.
Mesajınız Gönderilmiştir.
En Kısa Zamanda Editörlerimiz
Tarafından Kontrol Edilip Yayınlanacaktır.


Olası Sebeplerden Ötürü
Mesajınız Gönderilmemiştir.
İnternet Bağlantınızı Kontrol Edip
Tekrar Deneyiniz.
İsminizi Giriniz
Lütfen En Az 3 Karakter İsim Giriniz
: *
Mesaj Başlığı Giriniz
Lütfen En Az 5 Karakter Mesaj Başlığı Giriniz
: *
E-Mail Adresinizi Giriniz
E-Mail Boş Bırakın veya Doğru Mail Adresi Giriniz.
:   
Yorumunuzu Yazınız * Max 1000 karakter.Kopyala yapıştır yaparsanız yorumunuz kesilebilir.
Lütfen En Az 10 Karakter Bir Yorum Yazınız.
İşlemin Sonucu Kaçtır :
Lütfen İşlem Toplamını Doğru Giriniz.
 " “MUHATAP OLMAK İSTEMİYOR, KONUŞMAKTAN DA GERİ KALMIYOR” " Haberine Yapılan Yorumlar

Başlık:

ADAMIN GÜNDEMİNE BAK

20:58:46

Gönderen:

Gurbetteki Haymana`lı

9/9/15

Bir atasözü vardır ya " mahalle yanarken ..... saçını tararmış " diye bununki de bu hesap, şehirlerden bahsetme, ülke yangın yerine dönmüş bahsetme hâlâ o şöyle demiş bu böyle demiş. Hazmet işte halk sana git artık dedi. Çaldığın, çırptığın yanına kar kaldı. Hesap soran da yok nasıl olsa. Daha ne istiyorsun. Düş artık yakamızdan


Başlık:

Hüseyin

10:10:03

Gönderen:

Hasan yılmaz

7/6/14

Burda ve dısarda bir avuç hacı taraftarları saçma sapan iftira ve yorumlara drvam ediyor. Belliki bişeler çok zorlarına gitmiş. Haymana gazetei ve hüseyinin istedigi yorumu koyup istedigini koymaması asalaklık ve acizliktir. Hüseyin efendi bunuda koyma bakalım git sen başka isimlerle yorum yaz. Hayırlısı bakalım. Ha ayrıca beni merak edip görüsmek konısmak istersen istedigin zaman seninle sohbet etmek çook istiyorum


Başlık:

Haymanada ikamet eden kişiye

02:06:47

Gönderen:

Hamza Kabasakal

3/6/14

Sen önce delikanlı olsaydın da kendi kimliğini belli etseydin ben Sayın Hacı Aysu döneminde o kadar insanın sorunlarını yazdım gel beraber inceleyelim, Kapalı Pazar yeri istiyorlar, Askerlik şubesinin ben Haymanalı konusuyor da dahil bu haberleri yazdım merak etme ben GAZETE DE Değilim Allah Sayın Özdemir Turguta ve yanındakilere hizmet askı versin orada laf kalabalığı yapma. git de kendi gazetenizi basın önce. Ayıp Ayıp :D ben sana gelicem sen bana Söyle böyle dicen yazmassam o zaman konuşcan


Başlık:

Hüseyin beye

04:53:28

Gönderen:

haymanada ikamet eden birisi

1/6/14

... ..... gazetesinde olan ne olduğu kim olduğu belli olmayan .... ..... herhafta saçma sapan haber yapıyor hatta sokaklarda o kişi hakkında denileni yazsam yayinlanmaz zaten.isinde gücünde başarılar hüseyin bey. Ya bu hacı ne kadar lafta sözden anlamayan .... .....  arkadaş secimde bitti ama ne cenesi bitti ne ettikleri ayıptır bi sus artık duymak istemiyoruz i güzel sesini ve yüzünü anlasana anlaman varsa tabi.


Başlık:

Tartışma ortamı

08:48:12

Gönderen:

SEMİH TURGUT

31/5/14

Değerli dostlar. Görüyorumki tartışma ortamı olmuş. Birilerinin yazdıkları hiç haberimiz yokken bize yada hacı beyin çocuklarına yansıyanilir. Zaten seçimde bitti. Bugünün küçük kıvılcımları yarın kötü şeylerin başlangıcı olabilir. Sizlerden ricam bizleri desteklemiş olsanızda olmasanızda, Haymanayı seviyorsak, Haymanayı kimin yönettiğine bakmadan, Haymananın iyiliği için biraraya gelelim. Yüce Allah herkesin kalbine göre verir. İyilik düşünen iyilik, kötülük düşünene, köyülük nabip edilirmiş. Kimsenin kötülüğünü istemeden yaşarsak, Kötülük görmeden yaşamak nasip olur.


Başlık:

Erkan Karaya cevap

19:07:51

Gönderen:

Doğru söylem

30/5/14

Şimdi burdan çıkıp sevgili hüseyine taraflı olduğunu objektif olmadığını yazıyor bazı arkadaşlar.Allah rızası için elinizi vicdanınıza koyun.Seçimlerden önce haymana postasının sahibi yazarı Burak beyin yaptığı neydi.Resmen Özemir beyin kalemşörü idi.Niye çünkü buna mecburdu.Gelelim diğer yazarlara acaba şimdiki görevleri ne.Yada ne işlerle uğraşmaktalar şimdi.Sende çıkıyorsun Hüseyin beyi eleştiriyorsun bırakın ya allah aşkına delikanlı olun biraz.


Başlık:

Hüseyin bu sana

08:51:19

Gönderen:

İbrahim Kevser

30/5/14

Hüseyin bey ben seni Allah`tan başka kimseden Korkmazsın sanıyordum. Korktugun birilerimi varda yazılarımı yayınlamadın. Hacıdan korkuyorsan yayınlamayabilirsin hak veriyorum sana. Bak ben adımıda yazıyorum. Çünkü hacıdan korkum yok.


Başlık:

YAZIK OLDU HAYMANAMA !

20:26:03

Gönderen:

Nesmin YILMAZ

29/5/14

butun siyasilerin yaptigi gibi halkini kucaklamasi gerekirken , ozdemir bey darmadagin etti haymanalilari , dusmanlik tohumlari ekti baris içinde yasayan sevgili halkima, siyesetten anlamadigi belli ve bariz , bari halki rahat birak memuru rahat birak, sen alismissin ... .... ..... ....  ama bu halk calismak zorunda ,neden insan kiyimina giriyorsun birlestici olman gerekirken , o nedenle sevgili baskanim aysu seni balta girmemis ormanlarda mum la aramaya basladik bile,ama sen bizim yuregimizin baskanisin ve seni cok seviyoruz, bakma ne hilelerle geldiler , ve onu destekleyenlerin cocugda sadece kisisel çikarlari için onu desteklediler sozum ona aralarinda demokrat devrimci gecinenlerde var valla yazik oldu haymanaya boylesi bir .... hiç yasamadi!


Başlık:

bakanim

19:04:30

Gönderen:

izmir

29/5/14

Haci baskanim sen buyuk adamsin .bunu anlayacaklar.seni yolundan davandan vazgecme


Başlık:

halil ibrahim kardesim sana katiliyorum

19:35:29

Gönderen:

haymanali

28/5/14

Halil ibrahim bey olayi gayet guzel ozetlemis fazla soze gerek yok sunu anladik ki bizim haymana milleti menfaatci bilhassa karahoca vd kizilkoyunlu konusunda sana katiliyorum kardesm daha dunr kadr kurtlerden nefret eden bu koyler menfaatleti icin goz yumdular zaten bu iki koy brnce isini bilen cavuslat haci aysuya gelince onu mumla arayacaksiniz bunu unutmayin


Başlık:

Yalancı

10:07:46

Gönderen:

Kemal Kavak

28/5/14

Ha haÇok komiksin. hacı konuştukça batıyorsun. Gündemde kalmayamı çalışıyorsun. Bu aralar yeni albüm falanmı çıkaracaksın. Yahu kendi söylediğine kendin gerçekten inanıyormusun. Seni Haymana halkını kandırmaktan .... .....  Ya çık borcu senin buraktığını kabul et yada içimizde dolaşma. Git Ankara`da Çukurambarda lüks bir daire var, orada yaşa, bir dahada bizleri salak yerine koyma. Bu arada toki konutlarındaki insanları niye ....., .... ..... ..... az birşey yatırdın. Sence bu ticaret falanmı. Yada şöyle sorayım. Sence Yüce Allah bunun hesabını senden ve .... ..... .... ..... sormayacakmı? Eğer sormayacağına inanıyorsan az bile yapmışsın derim. Bu arada sen, ailen ve yakın akrabalarına devlet , hiç vergi vermeden bu kadar serveti nereden buldun diye tedbir koyarsa, nasıl kazandığınızı iddia edeceksiniz. Vergi vermeden taşmı taşıdınızda son 5 senede bu kişiler dünya malı edindiler. Ama hakkını yiyenem giriş kapımızı ucuza mal etm


Başlık:

Daha var devamı ben kızdıkta yazacagım

09:26:38

Gönderen:

İbrahim kevser

28/5/14

Daha yazacağımda zamanı gelince büyük haberleri yazacağım. Ya akıllı ol Yada açarım agzımı zaten kızıyorum sana .... tahsil hayatıyla oynadın diye. Anladın sen bir dahaki sefere açıklamalı olarak ulusal medyada göreceksin kendimi.


Başlık:

Devamı

09:22:54

Gönderen:

İbrahim kevser

28/5/14

Çeyrek altınlar ... .... .... kalktın, gece yarısı .... .... alınmış beyaz eşyaları bazı köylere götürdün, Hazine`ye ait .... .....  alıp .... ..... verdin ve arkasından ... ..... ..... ...... yandaşın garsona söyledin. .... ..... .... .... alıp Özdemir başkana iftiralar attın, AKP ilçe BAŞKANI İlyas büyükalara seni o kadar desteklemesine rağmen ..... ..... .....  ... .... .... ... . . . . . . . . . . . . . .


Başlık:

Aslanlar gibi adımıda yazarım

09:04:01

Gönderen:

Ibrahim kevser

28/5/14

Biz biliyoruzki Özdemir beye bulaşması için deliye para verdin, .... açacak diye kendi köyündeki küçük yavrulara laflar sarfettin, kendin köylülerin önünü kestin gariban köylüleri .... jandarmanın kayıtlarına geçmesine rağmen süikaste ugradıgını söyledin, belediyeye borç bıraktığın halde borç yok diye demeç verdin, Allah`a inanıyorum dedin ama iftira atarken Allah`tan korkmadıgını gösterdin, Semih Turgutun, Cemil çiçeğin damadı tamere hacının çocukları kendi halinde beyefendi insanlar demesine rağmen teşekkür edeceğiniz yerde bunlar şeytandır dedin, utanmadan bunlar gelince ... ....  açacak dedin, Melih Gökçek geldiğinde kendi yandaşlarını gönderip Özdemir Turgutun seçim bürosunda Melih Gökçek`in konvoyuna yuh çektirdin, Mansur yavaş geldiğinde delinin eline para verip pankart açtırdın delinin üzerinden yumurtalar çıktığında ifadesinde senin yaptığın ortaya çıktı, 10.000 veya 15000 tl ye mal olacak giriş kapısını 173000 tl gösterdin, kendi seçim .... .... ..... ödettin.


Başlık:

Cevap bekliyoruz

08:39:21

Gönderen:

Hayrettin Kara

28/5/14

Hacının yandaşlarına sesleniyorum. İki kişi yirmi kişiymiş gibi yazdın, hacıyı savundun baban gibi seviyorsun anladık. SONUÇ OLARAK hacı belediyeye borç bırakmadımı demek istiyorsunuz. BAŞKA YERE ÇEKMEDEN BU SORUNUN CEVABINI VERİN. BORÇ BIRAKTIMI, BIRAKMADIMI? HAYMANALILAR OLARAK CEVABINIZI MERAKLA BEKLİYORUZ


Başlık:

Hacı aysu

03:18:35

Gönderen:

Kazım Ören

27/5/14

Bunu sakın unutma ve kendini hiç savunma hacı abi zaman her şeyin ilacı senin kıymetini zamanla herkes anlayacaktır,sadece lazım olan zaman görecekler senin ne kadar haklı olduğunu,


Başlık:

Hacı Aysu Haymananın Ispatlanmış Aslanı

01:08:01

Gönderen:

Halil İbrahim Yıldız

27/5/14

Bakıyorum da memleket isyanlara girmiş, karahocalılar kızılkoyunlular neredeler bir çıksınlar. oynasınlar meydan da daha düne kadar kürtlere sayıp sövenler bugün, karakterli olmalarından dolayı bizim kürtlerle iş birliği yapmaya başlamışlar, Haymana gazetesine laf atan malukat sana gelince o adamın burada konuşma hakkı yokmu sen ne kullanıon bakalım bizede yolla bizde aynısını kullanak. Hacı Aysu var ken Haymana iyi diyen DEMOKRAT PARTİLİ Kardeşlerimi görüyorum meydanlar da hepsinde bir pişmanlık var yazık hemde çok yazık. Kendi düşen ağlamaz yiğitlerim. Özdemir Bey planlamanız nasıl güzel mi Kaynın Çağda müdür, .... aldığın Ali Çiftçin Baş katibin, Hamamlara da kendi müdürlerini koy, korumalarını koy hani bir genci.... ....  ya ..... .... .... diye, Hüseyin bey sizden rica ediyorum böyle paylaşın eleştiriyi kabullenmeyen insanların bu koltukta işi yok !


Başlık:

ar damarı

19:24:25

Gönderen:

ahmet hassan

27/5/14

ardamarı denen şey insanın utanma duygusunu kontrol eden bir mekanizma o çatladımı insan .... bir kısmını kaybeder çünkü artık onda utanma duygusu diye bir şey kalmaz işte hacı aysu da tam böyle bir durum yaşıyor 5 yıl boyunca insanlara iftiralar atmak ve yalan söylemek yapa bildiği en güzel şeyler oldu ve bu durumu malesef hala devam etmekte gene yalanlarla milleti kandırmalar beraber kader birliği yapmış olduğu insanlara .... ve .... her boyutu hacı beyde fazlasıyla mevcut Allah sana akıl fikir ihsan etsin nediyelim.


Başlık:

Para Herşeydir..?????

19:09:14

Gönderen:

Ali

27/5/14

Beyaz Tv sunucusu Savcı SAYAN, eski CHP yöneticisi Para herşeye kadirdir. Deniz Baykal`ın ekibinden....Deniz Baykal Şimdilerde ne diyor acaba bu duruma....


Başlık:

Bu haberde süpürge varmı?

23:24:20

Gönderen:

İlhan tetik

26/5/14
İnsan yorum yazarken biraz utanır. haberin neresinde süpürge resmi ile beraber haber var.gazeteci habercilik görevinide mi yapmasın onumu engellemeye çalışıyorsun arkadaş sen nebiçim insansın ya şu haberde öyle resim olsa derdim ki konu ayrı bu süpürgeli resim ayrı ne derdim ve degazeteci hüseyin abiye sorardım.ama ortada öyle resim yok gazeteyi çekemiyorsan kıskançlık damarına işlediyse buyrun kendin bir gazete aç istediğin yalan dolan haberi yoz.ayıp ayıp. çok çirkin hareketler bunlar.

Başlık:

bırakın

20:06:58

Gönderen:

ahmet yoldaş

26/5/14
niye yorum yapıyorsunuzki adam kendisini gündemde tutmak için elinden geleni yapıyor oda biliyorki bundan sonra kendisinin ancak pancar şefligindeki cavuş olacagını

Başlık:

MELİHİN ÖОRENCİSİ

18:47:39

Gönderen:

Ali

26/5/14
Melihin öğrencisi....

Başlık:

NIK KULLANAN ZAVALLILARA !!

17:39:16

Gönderen:

Nermin YILMAZ

26/5/14
Isimsiz yorum yapan ekran kahramanlarina bakin !! yigit olan oz kimligiyle yapar elestirisini , haci aysu`a ornek olacak kim var be ?? elinizi vicdaniniza koyup azicik insan gibi bakin, kendi çikarlarinizi birakip haymananin çikalarini dusunerek olaylari bir gozden geçirin tarafsiz olarak ! varmiydi haci aysu gibi halkin içinde alçakgonullu , haymananin bagrindan komus bir adam ?? bak bizde ev ve arsalarimizi satip gidiyoruz çunku haymana kimlere teslim oldu hep birlikte gorduk , sagolsun yeni baskanin ...... adamları her yerde !ve ilk icratida haymananin çocuklarini isten atmak yada çope vermek oldu yaziklar olsun, sana oy veren bir avuç çikarci halk dusmani kisiliklere yaziklar olsun !! bu senin son devrin ama ozdemir bey inan artik asla gelemeyeceksin ne o koltuga ne haymanaya sen yine don o .... yasamina !

Başlık:

tarafsızlık

06:59:13

Gönderen:

Hüseyin Yıldırım

25/5/14
Tarafsız olmamız birilerini gerse de bu duruşumuz hiç kaybolmayacak...

Başlık:

sana cıyorum

06:15:00

Gönderen:

hacı hüssam

25/5/14
sen hala konuşuyormusun ya sende hiç utanma yokmu be adam hangi yüzle milletin karşısına çıkıyorsun hayret ediyorum sana...

Başlık:

bitik haymana..

06:06:03

Gönderen:

vatandaş

25/5/14
Haymana büyük düşündü ve kararını verdi. Haymanada insan kalmamış nerde bu millet caddeler bomboş insanlar caddede sayılı bu kalan insanlara da baktığınız zaman insanlarda bir tedirginlik ve huzursuzluk var sanki kuş gıribine yakalanmış bir memlekette gibiyiz. Seçimden önceki kalabalalık nerde kayboldular haymananın kaderiyle oynayıp çekip gittiler memleketlerine. Peki haymanada yaşayan insanların günahı ne, yavaş yavaş onlarda terk ediyorlar haymanayı ileriki zamanlarda haymana yeniceye bağlanmazsa sakın ola şaşırmayın. Hadi haymana halkı nerdesiniz yeni belediye 2ay oldu geleli hiç bir icraat yok tek icraatı daha önce belediyede çalışan insanları işten çıkarmak çıkanlarında yüzde 70`i haymanadan gittiler ahh haymana ahh daha çok ararsınız haymananın gülen yüzü hacı aysu`yu. Lütfen mülkü amirleri bunun önüne geçin daha fazla küçülmesin haymanamız . kalın sağlıcakla.

Başlık:

TAKTİK BUNLAR

03:10:27

Gönderen:

Ercan Kendir

25/5/14
Hacı Aysu Melih Gökçek taktiği yapıyor. Taa 1989`a gidiyor ancak hata var Mustafa Namal 1989`da değil 2004 yılında Belediye Başkanlığını bıraktı. O zaman`da 1,5 Milyon TL Elektirik borcu ile bıraktı. 21 Milyon diye bir şey yok. Hacı atıyon destekli at. Hadi geçmişten gelen borçları kanıtla da görelim. Çamur at izi kalsın olmuyo ama. Sen beş yılın hesabını ver öyle konuş.

Başlık:

Vallahi Özledik Seni

00:27:07

Gönderen:

Suat Benli

25/5/14
Bumsuzlu olarak konuşuyorum gerçek bir sevda adamı Hacı Aysu ben bunu bilir bunu konuşurum. Ayrıştırıcı değil birleştirici bir güce sahip. yani eski başkana söyle bir bakın kaç tane hayranı var ben parti diyordum ama o parasız da olsa herkesin hayran duyduğu bir isim. bakıyorum da bazı laf kalabalığı yapan arkadaşlar sus pus olmuşlar. Düne kadar hacıyı kötüleyenler bugün Özdemir Turgutadamı ses çıkaracaklarmı merak ediyorum. rüzgar diye bir genci de ayrıca tebrik edmek lazm. doğrularo söylüyor. ama bilakis kndisine yazık eder bunlar harcarlar o gencii Yazzzık haymana çok şeyi kybetti dğrusu

Başlık:

Sus artık

09:35:47

Gönderen:

Hakan Dündar

25/5/14
Yav şimdi gördüm. Ne utanmaz adammış bu hacı otur oturduğun yerde artık neyin peşindesin belediyenin borçları ağrı dagını aşmış sus artıkda utanıyor desinler.

Başlık:

Cevap verirsiniz inşallah

09:12:30

Gönderen:

İsmail fıkratçıoğlu

25/5/14
Anlaşılan o ki hacının yandaşları kendileri çalıp kendileri oynamış genelde. Birde şu okuldan kovdurduğu çocuk vardıya hacının. Birde ona açıklık getirirseniz çok memnun olacağız.

Başlık:

sen durustsun baskanim !

06:31:42

Gönderen:

Nermin YILMAZ

24/5/14
haymanaya hizmet eden yegane baskan sendin sevgili baskanim, insan ayirmadin, fakire, muhtaca elini uzattin,uollari, hamamalari universiteyi yaptin ; alcak gonullulugunle asla magrur durmadin, en ufagindan en buyugune saygida kusur etmedin , kapini calan herkesi buyur ettin elini bos gondermedin, sen haymana`nin rengini, durusunu gorunusunu degistirdin, ama nankor insnalarin bol oldugu bir yerdeyiz, insanlar kin, ve nefretle bir araya gelip ne idugu belirsiz bir partiye oy verdiler sadece rant için seyret nasil halk arayacak seni balik bastan kokarmis kokular basladi bile seni hep ozleyecegiz !!

Başlık:

haci baskanim

05:36:36

Gönderen:

heval

24/5/14
Allah sizden razi olsun sayin aysu bu belediye omru boyunca sizin gibi baskan bidaha goremez gariban babasi haci baskanim Allah biliyor herseyi rahat olun siz bu halka iyilik yaramaz neden mi nankorler basta sizin ekmeginizi yiyenler size ihanet etti

Başlık:

yorum 2

05:32:35

Gönderen:

Haymanali Yoldas

24/5/14
ne demistim sokakta tanimadigimiz cins cins adamlar nerde benim haymanam tat yok tuz yk nerde kapisina gelen her garibani bos cevirmeyen haci aysu smdi susun artik 3-5 yalaka kesin sesinizi kime sorsak pisman neden pismansiniz? Ama son pismnlik fayda etmez neymis ozdemir turgut hizmete gelms ihtiyaci yokms ondan kökten yerlestiniz haymanaya cag termale bile el attiniz kaynini mudur yaptin oraya haciya laf soyleyenler bunuda soyleyn?

Başlık:

yorum 1

05:23:32

Gönderen:

Haymanali yoldas

24/5/14
Baskann senin kaybettigin hic bisey yok haymana kaybetti alin haymanada sayin baskaninizda sizin olsun uzak durun bizden cemkirmeyin ins haymana koy olur kasaba olur layigi o cunku .. neymis borc batagina haci sokmus yok oyle bi dunya niye haci baskan olurken bunyamin adacinin namalin biraktigi borclari anlatmiyordunuz ? O zmn nerdeydiniz butun zorunuz kiskancliginiz haciyami memlekete bakin ne tat kalmis ne tuz

Başlık:

ne istiyosunuz bu adamdan susun artik

05:15:53

Gönderen:

haymanali

24/5/14
Niye utanacakmis napmis bu adam kesin sesinizi haciya laf soyleyenler asil yuzsuzler sizsiniz ne kuyruk aciniz var soyleyn ?? Isinizimi yapmadi haci vardir mutlaka bi derdiniz yaraniz yoksa boyle ..... siz haci gibi bi baskani ruyanizda goremezsiniz bidaha sayin baskaniniz haymanayi zap etmis kaynini bile mudur yapmis adam caga

Başlık:

..... hacidan adam olmaz

03:54:47

Gönderen:

hollanda

24/5/14
haci aysu sen kim belediye baskanligi kim ne ... yaptirdin haymanaya anca ..... ....

Başlık:

yazıklar olsun taraf tutan gazeteciye

22:44:20

Gönderen:

Erkan Kara

24/5/14
Hüseyin bey bu yalan haberleri yazarken hiç Haymanalılara kendini rezil ettiğini düşünmüyormusun. Elinde haber yokmuda ikidebir hacı ve yandaşlarını süpürgeyle çıkarıyorsun. neyse sen kendine yakışanı yap biz görüyoruz zaten neyin ne oldugunu

Başlık:

Belediyenin borcu dağları aşmış durumda

21:59:54

Gönderen:

Osman Tanoğlu

24/5/14
Arkadaşlar ben birebir şahidim. Geçen gün Özdemir beaşkana hayırlı olsun ziyareti gerçekleştirdik. Odaya belediyede çalışan birisi girdi ve Petrol ofisi genel müdürlüğüne hacunın zamanından kalan borcun bir kısmını daha ödediklerini bildirdiler. 250.000 TL o gün ödemişler ve dahada dağ gibi borçların olduğunu kendi aralarında konuşuyorlardı.Ve her şeyi usulsüz olarak yaptıklarını hatta hamama baglı jeotermal aş nin hamama aldıgı malları jeotermale degilde belediyeye fatura kestirdiklerini ve kaybedecegini anlayarak 1.5 senedir insanların paralarının ödenmediğini ben kendim duydum. Ayrıca 15.000 TL ye mal olacak Abulhamit Han kapısını 173.000 TL fatura alarak yapıldıgınıda biliyoruz.Valla Özdemir başkan neyi bekliyor dava açmak için bilmiyorum ama Özdemir bey yetim hakkı yiyenlerin peşini bırakmaz. Biz biliyoruzki Özdemir bey Hacı gibi belediyenin parasına ihtiyacı yok. Sadece kuşadasındaki otel arsasının değeri 40 trilyon.

Başlık:

kımı kandırıyosunuz???

18:47:56

Gönderen:

melıke

24/5/14

beledıyenın ucan kusa borcu var herkes her yerde bunu konusuyor. sız kımı kandırıyosunuz yok sunun zamanında yok bunun zamanında borc vardı bunu devraldık zaten beledıye borcluydu özrunuz kabahatınızden beter .... ...... kadar allah rızası ıcın o sahsınıza ..... ..... bıraz daha borc odeseydınızde bukadar borc kalmasaydı herkes kendı donemının borcunu odemıs olsaydı bukadar borc kalmazdı zaten sız sayın aysu har vurup harman savurdugunuz beledıyenın bu paralarının hesabını hem allah katında hemde mılletımızın huzurunda nasıl vereceksınız buda merak konusu.sız once kapı dıye 170 mılyara yaptırdıgınız o beton yıgınının hesabını verın.zaten suda bır gercek halk sızı secmedı buda acık ve net oluyorkı sız basarısız bır donem gecırdınız.o koltuga hakkını veren hızmet edenlerın oturması daha munasıptır.


Başlık:

Ne yuzle cikip konusuyon

10:35:13

Gönderen:

Haymana

24/5/14

Sen ne utanmaz admsin haci ne yaptinda utanmadan cikip bide konusuyon bu borcu sen yaptin .... .....  bi sey birakmadin allah memleketin yuzune baktida sandiga gomuldun yoksa vah bu memlekin haline sonra seni kimse muhatabina almiyorki ikide bi cikip kendi kendine ....


Başlık:

gelen gideni aratırmış

04:32:33

Gönderen:

ali

23/5/14

gercektende baskanım gelen gideni aratıyomus sole bakıyomda size ve akpye mualif olanlar bin pişman benimde dikkatimi cekti 2 ay gecti yen baskanımızdan icraat yok hiç anca borc edebiyatı yapıyo anlasılan 5 yılımız daha heba oldu gibi gozukuyo


Başlık:

sen bitanesin başkanım

01:36:04

Gönderen:

aysuuuu

23/5/14

Seni görmek bize iyi geliyor başkanım hizmet yok borç varmış hani 1buçuk tirilyon maaşınız vardı bu rakamlar size küçük turgut bey bu maaşla ak partiye bile ihtiyacınız yok öyle görünüyorki siz hamamda kese yapanların kese parasına göz dikmişsiniz fiş kesip kese parasını alıyorsunuz garbanlardan fakir fukaranın kabusu olmuşsunuz


Başlık:

yazik oldu hacı basşkana

00:25:59

Gönderen:

Hayırlı Vatandaş

23/5/14

GEÇEN DÖNEMİ SORGULADIОINUZDA BİR BAAAKIN BU AYLAARDA HİZMET YAPMIŞTU. HACI BAŞKANI KÖTÜLEYENLER ALKIŞ TUTUN BAKIYORUMDA KORKUNUZDAN SES ÇIKARTMIYORSUNUZ YAZIKLAR OLSUN


Başlık:

Gariban Babası Hacı AYSU

23:45:00

Gönderen:

İdealist

23/5/14

Biz halk olarak biliyoruz başkanım. Başkanım diyorum çünkü bizim için siz hala başkansınız. O kadar garibana ve ihtiyaç sahiplerine yardım ettiniz ki, kimse bunu bilmez anlamaz. Siz ki tüm nankör işçileri bile ekmeğinden etmediniz. Tüm bunları bile bile günah deyip ne ezdiniz, nede ezdirdiniz. Rabbim büyük. Sizin arkanızda sadece Allah var ki, O`da gücü herşeye yeten Rahmandır, Rahimdir.. Inançlı başkanım. Sizi çok seviyoruz. ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN.


Başlık:

-------

23:23:33

Gönderen:

---

23/5/14

Sayın Aysu açıklamalarınız için teşekkür ediyorum.bir haymanalı olarak borçların yıllara göre dökümünü haymana gazetesinde yayınlanmasını istiyorum.özellikle sayın Öztaş başkan yardımcısı olarak belediyecilik tecrübeniz herkesten fazla size zahmet açıklarsanız menmun olurum.AKP li olmayıp hizmet eden belediyeler Gölbaşı,Etimesgut,Yenimahalle...


Başlık:

haydibe

23:23:23

Gönderen:

ahmet aktaş

23/5/14

hadi sen boş ver buişleri pancar şefligindekiişine dön hacı


Başlık:

Aynı Tas Aynı Hamam

23:13:25

Gönderen:

Osman

23/5/14

Haymana Çağ Termal Ne oldu .. Hacı bey.... Hani bağış yapılmıştı Belediyeye o Termalden bahsediyorum.... Özdemir Başkanda sizin gibi bağış almaya devam edecek mi. Yoksa biz Devremülk sakinlerinin hakkını koruyup firmayı bir an önce bitmesi için Takip edecek mi...


Başlık:

Helal Olsun Kalbimizin Başkanı

22:14:17

Gönderen:

Kenan Yörür

23/5/14

Hacı başkanım doğru söylüyor, borçları öne sürerek hizmeti geçiktirmek istiyor, çünkü AK Partiye geçince hemen hizmete başlıyacak ya arkadaş


  Sayfanın üstüne gitmek için tıklayınız...
Sizde Reklam Verebilirsiniz
Yazarlarımızdan...
Yazarlar - Son 5 Yorum
Haberler - Son 5 Yorum
Sizde Reklam Verebilirsiniz
Facebook'ta Bizi Bulun


Ulusal Gazetelerin Mansetleri
 Bir Gazete Seçin