Hakkımızda | İletişim
Haymananın İlk ve Tek Siyasi Bağımsız Gazetesi

HAKBİLEN ADAYLIĞINI AÇIKLADI
28/07/2017

Türkeş lakabıyla bilinen Vahit Hakbilen AK Parti İlçe Başkanı adayı olduğunu açıkladı. Hakbilen; “Haymana teşkilatının metal yorgunluğunu atacağım.” dedi.
  AK Parti’de kongre çalışmaları start alırken, Vahit Hakbilen Haymana ilçe başkan adayı olduğunu açıkladı.
  Vahit Hakbilen veya diğer adıyla Türkeş, yaptığı yazılı açıklamada, "Kurulduğu günden bu yana her zaman gönülden destek verdiğim AK Parti’ye kongrede aday olduğumu açıklamaktan mutluluk duyuyorum. Partimin bana teveccühü doğrultusunda, Dış İlişkiler Başkanlığı ve Teşkilat Başkanlığı görevlerinde bulundum. Şimdi farklı bir kulvarda hem partime hem de ilçeme hizmet etmek amacıyla çalışmalara başladığımı duyuruyorum" ifadesini kullandı.
   "Bugüne kadar AK Parti’de samimiyetle hizmet eden bütün dava arkadaşlarımı kucaklayarak bayrağı daha da ileri taşıma gayreti içinde olacağım. Sayın Cumhurbaşkanımız ve aynı zamanda partimizin Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın bahsettiği metal yorgunluğunu inşallah ben ve ekibim sayesinde Haymana’dan atacağız. Ve alışılagelmiş bir ilçe başkanından öte halka dayalı, halkın derdi ile dertlenen ve halkın istek ve taleplerini dikkate alan, bir ilçe başkanı olacağız. Bunun yanında yine ekibimizle Haymana’ya ne yapabiliriz, ilçemize ne kazandırabiliriz, bununla ilgili ilk işimiz halkla birlikte istişare içerisinde olacağımın bilinmesini de isterim." diyen Hakbilen şunları kaydetti:
  "İstişaresiz hiçbir iş yapmayacağım. Yüzüm hep halka ve teşkilata dönük olacak. Özellikle Fethullahçı Terör Örgütü ile mücadeleyi kendime görev bilerek hareket edeceğim. Her zaman AK Partimizin vizyonuna ve misyonuna yakışır bir şekilde, halkımızın acı ve mutlu günlerinde yanında olacağız. Ankara İl Teşkilat Başkanımız Sayın Mümin Altınışık ile yaptığımız görüşmede de aday olmamın hiç bir sakıncasının olmadığını ve kazandığım takdirde ilçe başkanları olacağımızı belirtti. Allah çıktığımız bu kutlu yolda, ne partimize karşı ne de halkımıza karşı inşallah bizleri mahçup etmesin."
Haber: Yavuz ÇİFÇİ

Bu yazıya toplam 12 yorum yapıldı.
Mesajınız Gönderiliyor
Lütfen Bekleyiniz...


Teşekkür Ederiz.
Mesajınız Gönderilmiştir.
En Kısa Zamanda Editörlerimiz
Tarafından Kontrol Edilip Yayınlanacaktır.


Olası Sebeplerden Ötürü
Mesajınız Gönderilmemiştir.
İnternet Bağlantınızı Kontrol Edip
Tekrar Deneyiniz.
İsminizi Giriniz
Lütfen En Az 3 Karakter İsim Giriniz
: *
Mesaj Başlığı Giriniz
Lütfen En Az 5 Karakter Mesaj Başlığı Giriniz
: *
E-Mail Adresinizi Giriniz
E-Mail Boş Bırakın veya Doğru Mail Adresi Giriniz.
:   
Yorumunuzu Yazınız * Max 1000 karakter.Kopyala yapıştır yaparsanız yorumunuz kesilebilir.
Lütfen En Az 10 Karakter Bir Yorum Yazınız.
İşlemin Sonucu Kaçtır :
Lütfen İşlem Toplamını Doğru Giriniz.
 " HAKBİLEN ADAYLIĞINI AÇIKLADI " Haberine Yapılan Yorumlar

Başlık:

HELAL SANA BASKAN

13:04:39

Gönderen:

HAYMANALI

5/1/18

En yurekli, en adam sizsiniz Vahit bey


Başlık:

Helal sana Vahit

19:31:14

Gönderen:

Haymanali mustafa

15/8/17

Bu isi becerse becerse vahit bey becerir. yolunuz acik olsun haymananin sizin gibi insanlara ihtiyaci var. selamlar


Başlık:

Mefta

08:39:26

Gönderen:

Ali

8/8/17

Ya allah askina yorum yazar kene kendiniz inanmiyorsunuz haci siyaset meftasidir helal olsun ozdemire vallaha partiyide haciyida yikti secimi aldi helal olsun niye cekemiyorsunuz haci bitmis vahit hakbilenin fitili yaniyor bu vahit akplimi hdp limi bi sorun


Başlık:

helal

06:20:48

Gönderen:

mehmet

5/8/17

HACI YAPAMADI DİYENLERE HACI İLÇE BAŞKANI İKEN HAYMANA SICAK ASVALT GÖLET GÖRDÜ BELEDİYE BAŞKANIYKEN YÜKSEK OKUL LİSE ADALET SARAYI ASVALTSIZ YOL KALMADI İŞCİ MAAŞINI ALIYODU HACININ İLÇE BAŞKANLIОI GİBİ Bİ İLÇE BAŞKANI GÖRMEDİK ADAM MASAYA YUMRUGU VURUYODU İŞ BİTİRİYODU KAÇ KİŞİYİ İŞE ALDIRDI İLÇE BAŞKANLIGINDA RÜSTEM NAPTI ÖNCE BAŞKAN OLDU AKŞAMI SATTI BEN ŞAHİDİM HACIYA DEDİKİ SENİ SATARSAM ŞÖYLE OLSUN BÖYLE OLSUN DEDİ AKŞAMI SATTI VAHİTTE SATARSA İNSANLIОINA YAZIK RÜSTEM BU KOLTUK SANA BAKİ DEОİL VAHİT YAPAR BU İŞİ SEN ÇEKİL KENARA BİR BELEDİYE BAŞKANI İLÇE BAŞKANININ SÖZÜYLE HAREKET ETMELİ BİZİMKİ ÖZDEMİR OTURMA DESİN O OTURMUYO YAZIK NE ÖZDEMİR NE RÜSTEM Bİ FAYDANIZI GÖRMEDİK MEMLEKETTE HAYMANAYA KAN DEĞžİŞİKLİĞžİ GELECEK İLÇEYE VAHİT BELEDİYEYE TEKRAR HACI BÜYÜK DÜŞÜNDÜK KÜÇÜLDÜK HACI ELLERİM KIRILSAYDI DA ÖZDEMİRE VERMESEYDİM GÖZÜM KÖR OLSAYDI YEDİLER MEMLEKETİ BİRİDE ÇIKIP KONUŞMAZ HALA HACIYI ELEŞTİRİRLER GÜNAH GÜNAH HACI SİZİN SIRTINIZDAN CENNETE GİRECEK İYİ DÜŞÜNÜNÜN HACI GEL


Başlık:

SEÇMEN

16:53:58

Gönderen:

HAYMANALI

5/8/17

Bu İlçe ne hacının nede özdemirin tekelinde değil kendinizi o kadar büyük görüyorsunuz ki Ak parti sanki size kalmış feto ile mücadele diyorsun ne derece inandırıcı Ak parti seçimlerde hacıyı aday gösterdi sonuç herkese hakaret herkesi aşagılama haymana merkez hacıyı tanıdı ve kırmızı kart gösterdi.ve seçimden sonra hiç bir yerde görev vermedi daha neyin ısrarını yapıyorsunuz sana tavsiyem yoluna kendii iradenle devam et vizyonunu bozma özdemir sana samimi olmaz çünkü cevren özdemire hakaret ederken sende onların yanında kurunun yanında yaşda yanıyor misali ÖZDEMİR BU PARTİNİN BELEDİYE BAŞKANI ÇEKSENİZDE ÇEKMESENİZDE


Başlık:

Şello Bello takımı yerine Sedat Çevik

08:15:38

Gönderen:

Mehmet

5/8/17

Öncelikle rüsteme karşı mücadele etmeyin birisi. Ayrıca hacı abinin öne sürdüğü adamlar isimleri varlıksız ama hacı abi onları pullayıp öne sürüyor. Sonra ne mi oluyor? Hacı abiye kazık atıyorlar. Aynı şu mevcut samanaltı su yürüten gariban!! Rüstem gibi. Sen de hacı abiye bir kazık atarsan. Hacı abi şu anda şaşırmış ne yapacağını. Bu siyaset ne kadar berbat ve çamur deryası gibi. Gelen kayıp gidiyor. Bütün değerlerini de yitirip kenara çekiliyor. Haymanaya adam gibi bir adam Sedat Çevik gerekiyor. Ama o da tenezzül edip aday olmaz.Bence elini taşın altına koyacaksa aday olur. Ve aklı başında olan her Müslüman ona destek verir. Nankörlük yapmayın yaptıkları hizmetleri herkes gördü sedat çevik abimizin.b


Başlık:

gidin

20:16:32

Gönderen:

hakan bey

1/8/17

yahu senenin 10 ayı yurt dısındasın 2 ay geliyon geri gidiyon.istemiyoruz sizi


Başlık:

ankarabagları

18:57:48

Gönderen:

memoli

1/8/17

hacıyla özdemir memlekette başka aday yok haymanayı mah vettiniz sen ak partide idin ne olduda ayrıldın özdemir partiye geçince yol aldınız madem partiliydin ayrılmasaydın bu memleket hacı ve özdemirden kurtulacaktır sokakları dinleyin millet masal anlatmıyor


Başlık:

Haymana 9

23:41:01

Gönderen:

Diriliş

31/7/17

Ne senden nede rüstemden bu memleket huzur bulmaz kimin adına aday olduğunu haymana biliyor kendine yazık ettin hem partiden uzaklaştırıl hemde aday ol ama ne olursa ol kendin ol


Başlık:

Yav hee he

22:29:34

Gönderen:

Hakan yılmaz

29/7/17

Hacı aysu kendin siyaseten bitmiş akpartideb dışlanmışın bu kacıncı adayın oldu biri olmasa biri belki olur diyorsun ama senin yanında oldugun hiç bir aday olmaz rüstemide zamanında destekledin oda bitti sizin devriniz kapandı oturdugunuz makamlarına layık olamadınız size güle güle


Başlık:

Tebrik

18:33:55

Gönderen:

Ahmet güler

29/7/17

Arkadaşlar ak parti kurulduğu günden bu güne kadar teşkilatta görev yaptınız Hacı Aysu ile çok çalıştınız haymananın durumu ortada ya ALLAHtan korkun Türkiye nereye gidiyor siz nereye haymanada yolsuzluklar talanlar tahribatlar görmüyormusunuz millet görmüyormu Haymana esnafı sakinleri Önce ALLAH için sonra Tayyip beyin samimiyetine oy veriyor.lütfen herkes ağırlığını bilsin haymananın kaderini haymanada ikamet eden haymananın zorluğunu yaşayan insanlar belirlesin. Belediye ve Rüstem örnek hacı örnek yapmayın ALLAH rızası için millet beddua ediyor nefret ediyor..vahit sen insan olarak mevcutların en iyisisin ama teşkilat başka.. Hacı Aysun`un taşörönü olduğunuzu ve üç beş aday çıktığını delegeleri Özdemir`in seçtiğini herkes biliyor.. Yorum sizin..hakkınızı helal ediniz...


Başlık:

Merak ediyorum

10:36:33

Gönderen:

Kenan

29/7/17

30 tane aday var neden bu şahsı haber yaptınız Birtek??


  Sayfanın üstüne gitmek için tıklayınız...
Sizde Reklam Verebilirsiniz
Yazarlarımızdan...
Yazarlar - Son 5 Yorum
Haberler - Son 5 Yorum
Sizde Reklam Verebilirsiniz
Facebook'ta Bizi Bulun


Ulusal Gazetelerin Mansetleri
 Bir Gazete Seçin