Hakkımızda | İletişim
Haymananın İlk ve Tek Siyasi Bağımsız Gazetesi

Haymana Gazetesi


“29 MART’I BEKLEYİN”
02/03/2018

Haymana Eski Belediye Başkanı Hacı Aysu yaptığı açıklamada Haymanalılara seslendi ve 29 Mart tarihini beklemelerini isteyerek, iddialı açıklamalarda bulunacağının sinyalini verdi.
Aysu hafta içinde gazetemizi ziyaret ederek bir takım açıklamalarda bulundu.
Haymanalı vatandaşlara seslenen Aysu 29 Mart tarihinde çok önemli açıklamalarının olacağı sinyalini vererek, iddialı bir konuşma yapacağını dile getirdi.
Hangi partiden aday olacak?
Aysu, 29 Mart tarihinde hangi partiden aday olacağını açıklayacağını söyledi.
4 Yıllık Analiz?
Aysu, Haymana’nın son 4 yılını konuşacağını, eksiklikleri ve usulsüzlükleri anlatacağını, o günden sonra artık Haymana’nın gündemini kendisinin belirleyeceğini söyleyerek yine iddialı konuşmalarının olacağını vurguladı.
Adaylar hakkında konuşacağım?
Şuana kadar adaylıklarını açıklayan isimler üzerinde de değerlendirmelerde bulunacağını ifade eden Aysu, “onlar da bu tufandan nasiplerini alacaklar” dedi.
Ekibimle çıkacağım!
Aysu, 29 Mart’ta yapacağı iddialı konuşmayı ana kadro ekibi ile birlikte yapacağını, geniş bir fotoğraf kitlesi ile adeta seçim startı vereceğini dile getirerek, rakiplerine gözdağı vereceğini belirtti.
29 Mart Tarihini herkes beklesin!
Aysu, özellikle 29 Mart tarihini seçtiğini, 29 Mart tarihinden itibaren seçimlere son 1 yıl kalacağını dile getirerek şunları sözlerine ekledi: “o gün geldiğinde Haymana Belediyesinden AK Parti İlçe Teşkilatına, Antalya seminerlerinden en ücra mahallemize kadar her şeyi paylaşacağım. O gün geldiğinde artık her şeyin nasıl değişeceğini, Haymana’nın bizi neden istediğini, bu yola neden çıktığımızı, resmen aday olduğumuzu, kadromuzla birlikte Haymana’yı şaşırtacağımızı Haymanalı kadirşinas kardeşlerimizle paylaşacağız. Şunu herkes bilsin, geldikleri gibi gidecekler. Onların hükmü, aslan ayağa yeniden kalktığı gün bitecek!..”
Haber: Yavuz ÇİFÇİ
 

Bu yazıya toplam 96 yorum yapıldı.
Mesajınız Gönderiliyor
Lütfen Bekleyiniz...


Teşekkür Ederiz.
Mesajınız Gönderilmiştir.
En Kısa Zamanda Editörlerimiz
Tarafından Kontrol Edilip Yayınlanacaktır.


Olası Sebeplerden Ötürü
Mesajınız Gönderilmemiştir.
İnternet Bağlantınızı Kontrol Edip
Tekrar Deneyiniz.
İsminizi Giriniz
Lütfen En Az 3 Karakter İsim Giriniz
: *
Mesaj Başlığı Giriniz
Lütfen En Az 5 Karakter Mesaj Başlığı Giriniz
: *
E-Mail Adresinizi Giriniz
E-Mail Boş Bırakın veya Doğru Mail Adresi Giriniz.
:   
Yorumunuzu Yazınız * Max 1000 karakter.Kopyala yapıştır yaparsanız yorumunuz kesilebilir.
Lütfen En Az 10 Karakter Bir Yorum Yazınız.
İşlemin Sonucu Kaçtır :
Lütfen İşlem Toplamını Doğru Giriniz.
 " “29 MART’I BEKLEYİN” " Haberine Yapılan Yorumlar

Başlık:

Güzel günler için

06:50:05

Gönderen:

Belma

10/3/18

Malesef haymana bitmiş.İlçe dışında yaşıyorum ama ailem akrabalarım orada yaşıyor.Her geldiğimde ilçemizde daha az kişi görüyorum.Herkes göçüyor.Bırakın oynamayın şu ilçenin kaderi ile.Sonuna kadar hacı bey diyorum ve yeminle oy kullanmaya da gelecek.Hadi buyrun Bana da deyin aynı kişiler diye.Asıl hacı beyi kötülüyenler aynı kişiler.İnadına hacı bey ve inanın ki tüm adaylarda boş.


Başlık:

YAZIK YAZIK ZAVALLI KAZANACAĞINI SANIYO

00:29:34

Gönderen:

Haymanalı vatandaş

9/3/18

Öncelikle siz editörden bir ricam var tamam küfürleri yayınlamayında en azından o hakaretleri yayınlayın ki bu insanların ne hissettiği ne düşündüğü daha belirgin olsun olsun ki o ve onun gibiler cesaret edemesinler aday olmaya.Şimdi gelelim konumuza mesele.... adaylığıymış ben bu konuya kahkahalarla gülüyorum o bir kere rüyasında bile göremez bundan sonra onu geçecek ve yapılan yorumları tek tek okudum üşenmedim saydım ona karşı hakaret edenler hep farklı kişilerken güya yandaşları(hacı troller) ise dikkatli bakılırsa hep aynı yazı stiline sahip 3-5.... hatta belki kendisi yazıyordur yazık zavallı ayağa düşmüş ama faydasız ne kadar yırtınsada nafile çabası bu millet aptal mi ki bir daha onun gibileri çıkarsın başına bela etsin yediği içtiği az gelmiş olacak ki bu kadar çabalıyor.Bu arada karakterimde bayağı çok hani şu icraatlarını yazıpta karakter yetmiyor diyen şahıs komiksin (yaptığı ettiği bir şey yok demiyorda, onlarda faso fiso işler bir ... yaramaz).


Başlık:

Cahil, yobaz ve yontulmamış holigan taraftarlar

00:12:15

Gönderen:

Ahmet

9/3/18

Ne kadar uslanmaz cahil ve yobaz insanlar var memlekette.Birii diyooo ki gazeteyi kınıyorummm,hacının adamlarının yorumlarını yayınlıyorrr,bizimkini yayınlamıyorrr.Diğerii de diyoo ki kınıyorumm özdemirin adamlarının yorumlarını yayınlıyorrr, bizimkini yayınlamıyorr.Ya siz ne utanmaz,arlanmaz adamlarsınız.Özdemirin hacının durumundan gazeteye ne?Gazete sizin yorumlarınıza müdahale etmiyor,yayınlıyor.Taraf tutmuyor birbirinizi adam gibi pardon .... gibi yiyin diye ses çıkarmıyor.Çünkü adı üzerinde tarafsız gazete.Yani sizin yorumlarınıza aferin veya yuh mu demesi lazım gazete.Cahilsiniz,yobazsınız,gazete ile uğraşmayın.İki tane Haymana sevdalısı gazeteci hemşehrimiz görevlerini yapıyor..... yapmayın onlara karşı laa.Hani taraftar diyorum da iki tarafında yorumları bazen aynı kalem.


Başlık:

recep sizin grupta neler konuştugunuzu....

23:11:57

Gönderen:

hamza

9/3/18

recep bey levent koçun grubunda neler yazıldığını burada bana paylaştırma istersen ????? :D:D:D


Başlık:

Kınayan arkadasa

20:30:08

Gönderen:

Recep

7/3/18

Kınıyorum sizi diye baslık atan arkadaş. Gazetenin yayınlandıgı gecenin sabahı baktım yorumlara 30 tane yorum. Hepside hacıyı övüyor yardım istiyor hacıdan insanların. Tam 30 tane ayne gece bunuda yazan 1 kişi çalısmıs hazırlanmıs yazmıs. Sonraki günler insanlar o yorumlara tepki gözterip yorum yazınca olmuyormu gazeteci ne yapsın o zaman sizin ilk geceki uyduruk 30 yorumunuzuda koymasaymış saçmalamayın lütfen yorumla olmaz bu işler sakin olun


Başlık:

Bence kazanacaksin

19:01:03

Gönderen:

Tarafsiz

7/3/18

Bence sen kazanacaksin cunku senden baska hic bir aday ilce ve ozdemirin hakinda hizmet hakinda haymananin bu gidisati hakinda konusmuyo madem korkuyosunuz dogrulari konusmaya haymana halkinin hakkini hesabini sormaya aday olmayin haciya oy vermedim ama busefer vercem cunku adam gibi siyaset yapiyo korkmadan soluyo birleri gibi ortalarda konusup gazeteye demec vermeye korkan adaylar var biz halkin korktugu degil halktan korkan allahtan korkan vicdan sahibi insanlar istiyoruz elestiren insalar delikanliysaniz bir wc yi elistirin korkaksiniz gazete burda cikin haymananin hakkini yoneticlerden isteyin gitti haymanada 5 sene geriye sivil toplum orgutleride dahil hic biri cikipta baskan haymanaya hizmet et diyemiyo korkudan neden isciler maas alamiyo neden arsalar tarlarlat satiliyo diye soramiyosunuz burda haciyi elesyiryosunuz gucunuz haciyami yetiyo suanda baskan haci degil ozdemir komik olmayin haci aysu bu sefer ikiye kayliycak kim cikarsa ciksin ben vermedim oy ama verecem soz


Başlık:

YAZIK

17:58:03

Gönderen:

mehmet can

7/3/18

YAZIK ÇOK YAZIK HAYMANA GAZETESİ LEVENT KOÇAMI ÇALIŞIYOR?YAVUZ ÇİFTÇİ AYNI ZAMANDA GAZETENİN İNTERNET HABERCİLİОİNEDE BAKMAKTADIR.LEVENT KOÇ ALEYHİNE ATTIGIM YORUMLARI YAYINLAMIYOR GİBİME GELİYOR.BUNUN SEBEBİ LEVENT KOÇU DESTEKLEMENİZMİ?HANİ BAGIMSIZ GAZETEYDİ GEÇEN DÖNEMDE ÖZDEMİR TURGUT İÇİN AYNISI YAPILIYORDU BUNUN İLE İLGİLİ AÇIKLAMA BEKLİYORUZ GAZETEDEN. LEVENT KOÇ VE HALİL İBRAHİM AYSU PROJE ADAYIDIR HANGİ YARALI PARMAGA MELHEM OLMUŞLAR? HALİL İBRAHİM AYSU ..... CENAZESİNDE SİYASET YAPIYOR HELAL OLSUN HACI AYSUYA YİNEDE CENAZEDEN AYRILMADI ADAM HERKEZLE CENAZEDE RESİM ÇEKİNDİ UTANDIM KAÇ OY ALACAKSINIZ NİYE HİZMET YAPMAYAN ÖZDEMİRE YAZMIYOSUNUZ HEPİNİZİN DERDİ HACI AYSU OLMUŞ HADİ GİRİN BELEDİYEYE BAKALIM ALACAKLARMI SİZİ? GELİN HACI AYSUNUN CATISININ ALTINDA TOPLANALIM HACI AYSU GELECEK DERTLER BİTECEK HERKEZ MAAŞINI ALACAK GARİBANLARIN DOSTU HACI AYSU HACI AYSU İLE HİZMET KERVANI GELİYOR...


Başlık:

geçti bolu pazarı

17:28:23

Gönderen:

hüseyin

7/3/18

kardeşim hacıya oy veripde .... .......  tekrar getirelim özdemire oy veripde ...... mı getirelim bırakın bu işleri levent koç veya fahri usta başkası yalan


Başlık:

Kiniyorum sizi

03:52:29

Gönderen:

Serap

6/3/18

Sayın hüseyin sizi vede gazetenizi kınıyorum.Ya siz yada sorumlu kişi olan yavuz çiftçi bey bunu bilerek yapıyor.Kaç gündür burayı takip ediyorum.Hacı beye karşı yazanlar bir kaç kişi ve hep aynı kişiler yazıyor.Bunuda bile bile yayınlıyorsunuz.Bazı kişilere hak veriyorum artık neden hacı niye özdemir bey deyil.Lütfen yayınlayın.Gerçekten inanıyorum artık levent bey proje adayı.


Başlık:

bu iş tamam

00:31:18

Gönderen:

alican

6/3/18

Sayın başkan şöyle haymanada epey bi gezdim herkezin ağzında sen varsın bu iş şimdiden bitmiş Allah başkanlığını hayırlı uğurlu etsin. Ayrıca bu yorum yazan trollere bakıyorumda bi yerinizi yırtmayın arkadaşlar halk kimi isterse onu seçer sonuçta bu seçim ve sizlerin hiç biri haymananın yolunu bile bilmiyorsunuzken neyin bıdı bıdısını yapıyorsunuz vermezler size bi köfte parası çıkmaz hiç bir adaydan size ufak bişey bu kadar ufakçı olmayın mevcut başkan naptı korkudan  hiç biriniz adamın makamına çıkamıyorsunuz mualefet etmeye korkuyorsunuz ama buradan aslan kesiliyonuz bu garibana ama aslan adam caddede akşama kadar tek başına geziyor sizin özdemir başkanınız niye gezmiyor 3,5 yıldır haymana belediye başkanı ama haymana hariç her yerde gördük hacı gitsinde kim gelirse gelsin zihniyetinizi aha geldi noldu ne değişti tam tersine geriye gitti herşey göç işşizlik belediye işçilerine maas vermemek bunun dışında ne getirdi söyleyin yanlış knuşuyorsam yannlış deyin


Başlık:

Parti

23:21:05

Gönderen:

Serhat

6/3/18

Akp nin haymanadaki taban oyu yüzde 75 ken 35 e düsüren adam bu defa hangi partiyi yılacaksın merak ediyoruz


Başlık:

Haymana

23:19:16

Gönderen:

Kerem

6/3/18

Senden bişe olmaz


Başlık:

Hacı baskan

21:38:23

Gönderen:

Hüseyin

6/3/18

Bi kere hacı başkan senin tarzın yanlış sen kendine veya yaptıklarını yapacaklarını degil karşı tarafa saldırgan suçlayıcı bir şekilde gidiyorsun bu ilkokul seviyesini bırakamıyosun çünkü senin seviyen kapasiten bu kadar bak bunları sana sölemekle iyilik yapıyorum yanlış anlama


Başlık:

HACI AYSU BELEDİYE BAŞKANI

21:24:50

Gönderen:

HAKAN.

6/3/18

LEVENT BEYEKİN KALEMŞÖRLERİ SİZE HAYMANADAN EKMEK ÇIKMAZ ÖZDEMİR BEYEN PROHESİ OLDUGUNU TÜM HALK BİLİYOR LEVENTİN YANINDAKİ ADAMLARI ÖZDEMİR TURGUTUN GÖNDERİDОİNİ BU HALK BİLMİYORMU HACI AYSUUN OYUNU BÖLSÜN DİYE AMA BU HALK BU PROJİ YUTMAZ HEMŞERİM HACI AYSUNUN AYAKSESLERİ GELİYOR.. HÜSEYİN UMARIM PAYLAŞIRSINIZ


Başlık:

haymana

16:21:29

Gönderen:

haymana

6/3/18

haymana kendi bilir bi seferde okumuş şaibnesiz birini cıkarın memleketi kurutunuz 35 senedir sende fazla hayal görme hacı


Başlık:

Ayıp ayıp

06:36:36

Gönderen:

Serhat

5/3/18

Bu yazının altına yorum yapıp hacıyı körükleyenler 2 yada 3 kişi ve bunlar bir sürü yorumlar yazıyor.Amaç levent yada halil ibrahim değil.Bu kişilerin proje adayı olduklarını özdenören el altından çıkardığını herkes biliyor.Dikkat edin hacıya atanlar ağır konuşanlar niye özdemire laf yok.Ve hüseyin bey sende tavrını belli ediyorsun artık.


Başlık:

Yigidi oldur hakkini yeme

05:34:01

Gönderen:

Mert

5/3/18

Kafalarini kuma gommus adaylar lider olmak icin once korkmayin bakin haymananin haline ilce baskani beledye baskani haymanayi bitirdi rusteme ozdemire kelime etmeye hesap sormaya korkan adamlar adayiz diye ortada gezmeyin lider saklanirsa halk ne yapsin adami sevmem ama acik acik elstiriyo konusuyo onun bunun adini yazip reklam yapmayin adaylar ciksinlar konusunlar suan da belediye baskani hacii degil Ozdemir elestrin yazin hadi yazamazsiniz buldunuz haciyi yaziyosunuz iki goz tuvalet yapan kisiler kahraman bu halk korkak yonetici istemiyo tipki ilce teskilati gibi haymanada ak parti bitmistir bunun en buyuk sebebi rustem ve ozdemirdin diger adaylardanda bisey olmaz cikasinlar konusunlar halkta bilinclensin haymana halkinin hakkini isteyin adam delikanlica korkusuz cikiyo konusuyo ozdemir adaysa haci baskan olacak gerisi bos hava civa adaylar 29 marta kadar rustem gorevden alinirsa akparti bolunmiycek kalirsa cok kisi istifa edip baska partiye gececekler akp bitirdiler resmen


Başlık:

Adayy

19:01:27

Gönderen:

Güneş

5/3/18

Sevgili haymanalılar dışardan haymanalı olmayan dışardan bi aday getirin bunlardan iyi çalışır!!!!!!saygılar


Başlık:

Haymana sevdasi

08:36:50

Gönderen:

Berat

5/3/18

Sayin başkan bIrak bu Işleri firçala dişleri.sana bir tavsiyem allah c.c.hu insana ömründe birkere iyi bir şans verir onuda sen degerlendiremedin canim benim haymanaya çok büyuk zarar vedin niçin bilyormusun o kapasite yok anlamazsin çunku özdemiride başimiza sen bela ettin git gedik köyune 33 koyun al koyun güt.allaha emanet


Başlık:

Git haymadan

04:32:17

Gönderen:

Bayram

4/3/18

YETER ÇEK ELİNİ HAYMANA NIN ÜZERİN DEN haci


Başlık:

Yapma hacim

04:29:40

Gönderen:

Kemal

4/3/18

Sen haymanadan bir daha bld baskani olursan allah korusun bu halk bir birini yer senin zamaninda parklara araba park edemiyoduk hasan akalinla bu halk illallah dedirtdin yapma hacim sen kinci bir insansin sende özdemir beyde artik bittiniz bunu bil bakin işinize


Başlık:

Haymana

04:24:48

Gönderen:

Avanak apti

4/3/18

Sayin bsk herkes kötu birsen mi dürustsün yazik sen vaktini boşa harcama bir şeyler bul oyalan yada şu koyun projesi varya ondan faydalan çunkü vallaha sana üzülüyorum sagligin elden gidecek koltuk yüzünden hayirlisi de çok kendini kaptirma vallaha üzülüyorum


Başlık:

Çaliş çaliş

04:20:31

Gönderen:

Yavuz

4/3/18

Ya başkan sen akşama kadar geziyon bu arabanin mazotu tüpü nasil yetiyor bir iste yapmiyon vallaha ben sana şaşiyom ya malbora yada parlament iciyon senin günluk giderin 100 tl e çalis miyon emeklidesem para yetmez vallaha ben akil sir erdiremiyom bi iş bulda çaliş boş isleri


Başlık:

Vaybe

04:15:54

Gönderen:

Battal

4/3/18

Haci bu sevdadan vazgeç haymana senide denedi özdemiride yeter haymana halki saf degil 2. Şansi vermiyecek tüy bitmemiş yatim haklari var bldiyede ne oldu audiye cocoklarinla baş etmedi haymana kaç tane başkan vardi belediyede gözün sevem haci


Başlık:

Yeniceden Leventte oy yok

02:11:53

Gönderen:

Yeniceli bir vatandaş

4/3/18

Bu levent koç kimdir o yenicelileri hadi toplasın da bir görüntü versin kimse yenice adına konuşmasın yeniceden hacı aysuya oy çıkar yine de bu leventte oy cikmaz


Başlık:

Hacı Aysu En Şanslı Aday

23:31:12

Gönderen:

Süleyman Ateş

4/3/18

Her hafta Polatlıdan Haymana Gazetesi okurum... Hiç bir isimin haberinin altına bu kadar yorum atıldığını hiç görmedim. Ve geçenlerde geldiiim Haymanada herkes Hacı Aysu diyor, ben Hacı Başkana şunu söylemek istiyorum, eğer ki yorumları takip ediyorsa, sonuna kadar devam edin... Haymana halkı gerçekten sizi seviyor. Her yerde siz konuşuluyorsunuz. Burada diğer adaylar kendi adına yorum attırarak sizin sayenizde reklamlarını yapıyorlar, bir Haymanalı olarak her zaman sizinleyiz...


Başlık:

Utanmadan hala sırıtıyor

20:47:59

Gönderen:

Haymanalı

4/3/18

Şu yaşıma kadar 2 kişide böyle sırıtma gördüm şaban bir sen iki ama son gülen iyi güler derler!!! Düşün Haymananın yakasından artık , ayrıca şu şak şakçılık yapanlar da muhtemel o ki hep aynı 3-5 ...


Başlık:

Adaylık

19:37:41

Gönderen:

Fahri

4/3/18

Bu memleket senden 1 kere kurtuldu bidaha o hataya düşmez. Sevmedigimiz bir ilçe varsa git oraya baskan ol


Başlık:

Hacı Aysu haymanaya nemi yaptı

08:38:51

Gönderen:

Melek

4/3/18

Bir gölet granos otelin yapımında ön ayak oldu 150 yakın işçi çalışmakta medrese Mahallesi nin tümden agaclandirilmasi üç hamamında restore edilmesi kültür merkezi halk bankasının gelmesi üniversitenin açılması sosyal güvenliğin açılması haymana yollarının asvaltlanmasi arıtma tesislerinin yapımı Sultanlan Abdül hamit han kapısının yapımı konutlarda oturanlara tapular verilmesi belediye araçlarının yenilenmesi belediye kademe binasının yapımı mangal Dağı`nın milli park olması konya yolunun başlaması ankara yolunun duble yol olması 5 senede yapılan işler saymakla bitmez karakter sigmadigi için yazamıyorum


Başlık:

Haymanaliyim

08:38:00

Gönderen:

Kara kemal

4/3/18

Ben de allah nasip ederse 1 ocok 2018 de haymana gazetesine bomba açimlama yapacagim aysunun 5 yillik dönemi başliklar 1.izmir oteli 2. Midas otel satişi 3 rahmetli alacikli yusuf 4.arabaya film çek telefon .bunlar haymanada bomba yaratacak herkes kimin ne oldugunu ögrensin ben vallahi özdemirdende kurtulur inş haymana


Başlık:

Haymanayim

08:30:15

Gönderen:

Haymana

4/3/18

Sayin aysu özdemiri haymanaya elinle getirdin baskan yaptin ankarada nekadar işinde çalişan insan varsa sen haymanaya getirdin misal dogu ne faydasi var bunun gibi bir cok ornek var sen den bu saatten sonra bld bşk olmaz kusura bakma


Başlık:

Pes pes

08:26:45

Gönderen:

Alper

4/3/18

Bakin sayin haymanalilar haci intikam ve hirsla geliyor bu hiç iyi birşey degil böyle gelen bir insan haymana halki bir birine girer vallaha billaha haymananin en tehlikeli adami haci aysu dur


Başlık:

Yazik yazik

08:23:51

Gönderen:

Mehmet ali

4/3/18

Ya bu adama üzülüyorum vallaha pisikleti elinden alinmiş bir çoçuk gibi allah sana bir şans verdi sen koltugu taşiyamadin gecti bolun pazari haci koltukla bozmuş kafayi yazik yazik


Başlık:

Gelecekte Haymana

08:02:05

Gönderen:

Hakan demirbaş

4/3/18

Değerli hemsehrilerim.oncelikle biz haymanalılar her şeyin en güzeline en iyisine layıgız. Geçmişte yapılmayanı ve tarihine bile sahip cikmayan bir haymananin abisi var oda özdemir turguttur. İleride daha iyi anlicaz bunu kaplica suyunda bir numarayiz artik ve milli parkiz otosbuslerde inanin yer kalmayacak insanlar her daim ozdemir turguta dua edecekler


Başlık:

kim istiyor başkan

06:54:50

Gönderen:

yasin

3/3/18

allah aşkına haci başkan kimden oy alacan ne yaptın bugüne kadar haymanaya bundan sonra ne yapcan bence özdemir gidecek gibide değil senin yapamadığın yolu yaptı milli parklar ilan edildi doğal gaz ego geliyor vs vs


Başlık:

başkan hangi partiden girecen merakla bekliyorum

06:46:54

Gönderen:

mahmut

3/3/18

hangi parti olacak ve bugüne kadar ne yaptınız bundan sonra ne yapcan başkan ?


Başlık:

Hayırlısı

05:56:16

Gönderen:

Yavuz Özdemir

3/3/18

Hakkınızda hayırlısı olsun başkanım.Çok çalışıp bu işi başaracağınıza inancım tam.Allah yolunuzu açık etsin muzaffer eylesin sizi.


Başlık:

Ozledik baskanim

04:32:15

Gönderen:

Tarik polat

3/3/18

Allah yolunuzu acik etsin baskanim . 4 gozle 29 mart gununu bekliyoruz . A partisi b partisi bakmadan arkandayiz . Haymanin size ihtiyaci var iyiki varsiniz gariplerin babas.


Başlık:

Hizmet

04:01:39

Gönderen:

Ahmet

3/3/18

Sen gittin gideli haymana çag atladı. 90 yıldır yapılmayan yollarımız duble yol oldu. Tarihi milli park ilan edildi. Köy yollarının yarısı yapıldı. Su sorunu hem köylerde hem kaplıcada bitti. Otobuslerin kalitesi arttı ve ego basladı ve sayamayacagım niceleri bu kadar hizmet haymanaya yeter artık ben gelim diyosan buyur arkadas bitirin haymanayı


Başlık:

Haymana

03:57:02

Gönderen:

Sefer

3/3/18

Allah fırsat vermesin haymanadan haymanalıdan intikam almak için ugrasıyor ve bunu saklamıyo herkese seninle görüsecez diye tehdit ederek bi hal oldu geçen seçimdede aynı şimdide aynı


Başlık:

Seçim

03:50:25

Gönderen:

Kemal

3/3/18

İlk başkan oldugun seçimde oy verdim bidaha verirsem allah ellerimi kırsın yeter be


Başlık:

Haymana

03:20:51

Gönderen:

Mert

3/3/18

Burada hacı başkanı övenler ondan medet umarcasına yazı yazanların samimi olduklarına gercekten inanmıyorum. Veya kendi yazıyor saygılar


Başlık:

Eski günler

03:18:39

Gönderen:

Mustafa

3/3/18

Eski günleri haymana unuttu zannetmen bizi aptal yerine koyman demek hacı aysu


Başlık:

Huzur

03:16:45

Gönderen:

Kenan

3/3/18

Haymanadaki huzuru kavgasız dövüşssüz ortamı hiçbirşeye degişmem allah bizi eski günlerden korusun vallahi haymanayı terk ederim colıgum cocugum eşim rahat gezemeyecekse hacı dönemindeki halimiz vallahi giderim


Başlık:

Sindiran li

03:16:06

Gönderen:

Hakkı

3/3/18

Arkadaslar Sindiran dan 10 oy gelmez yakiz günah levent beye gaz vermeyin Abdullah dogan gibi 300 oy alır oturur hacı aysunun kazanacağı apaçık belli bırakın proje adaylarını


Başlık:

Haymana

03:13:59

Gönderen:

Cafer

3/3/18

haymanayı katleden başkan yeniden adaymış ilginç


Başlık:

Yoluna bak.

01:46:58

Gönderen:

Ali DAYI

3/3/18

Belki sana da buyuk sehirde bi koltuk verirlerdi ama son ilce baskanliğı seçimindeki göstermis oldugun rezillikten dolayı o koltuk da yok kusura bakma. Ak partinin baskan adayı Özdemir Turgut olacaktir. Bir daha hataya düşeceklerini zannetmiyorum.


Başlık:

Allahım seni korusun🙏

01:37:44

Gönderen:

Ayşenur

3/3/18

Hacı başkan haymana da insan kalmamış çarşıya çıkıyoruz her taraf boş herkesin taşınmak için fırsat arıyor ama senin zamanında esnaflar iş yapıyorlardı dolu doluydu... yolun açık olsun başkanım ailemle eşimle dostumla sonuna kadar senin yanındayız.Allahım seni korusun


Başlık:

Neden hacı hedef

01:35:02

Gönderen:

Suat

3/3/18

Neden hacı hedef.Çünki doğru yazmışlar mevcut belediye başkanı hiç bir iş yapmadı.Ama bu klavye aslanları onu eleştireceklerine hacıyı eleştiriyorlar.Özdemirden korkorkunuzmu var yoksa danışıklı dövüş mü yapıyorsunuz.Hacının kazanacağını adınız gibi biliyorsunuz onun için levent ı yada bir başkasını öne sürüyorsunuz.Şişirme aday.Unutmayın bunu asla hacı geliyor .


Başlık:

Cok komiksiniz

01:11:43

Gönderen:

Çok komiksiniz

3/3/18

Senden de mevcut baskandan da baskan olmaz, şu guzel haymana halkinin yaşam hakkiyla dalga gecip hayati dar etmeyin onlara, birakin bambaska bir isim gelsin arkadas... Bu insanlar guzel ve kaliteli biz hizmet almaya layik degiller mi bence layiklar o yuzden birakin da bu gariban haymananin cehresini degistirecek marka yapmaya calisacak ankara siyasetinin yollarini asindiracak birisi gelsin..


Başlık:

Vahki vahh

01:08:46

Gönderen:

Uzaklardan

3/3/18

Merhaba hacı bey döneminde komşularımızla gelmiştik kaplıcanın önünde durduk. Biri geldi dayı dayı haraç ister gibi park parası istedi biz itiraz edince gelmeyin kardeşim ozaman dedi, istemiyerek verdik, kaplıca çıkışı bi çay içelim dedik çocukluğumuzun geçtiği parka oturduk .... diye eskiden tanıdığım kişiden çayı çekinerek istedik agzında siğara kolunda tespih bassık ayakkabı diken üstünde oturduk ve arkadaşlarıma karşı yerin dibine girdim. Sonradan öğredimki o park alşamları ..... gibi çalışıyormuş. Ve bu şahıslar sayın aysunun adamlarıymış! Sayın Aysun sizi tanıyorum eskiden Allah var o makam aday olanların içinde en iyisi sizsiniz ama ben yazdıklarımdan dolayı şahsen oy vermem. Yada çok iyi bir güvencem olmalı makam yakışsada çevreniz gerçekten çok bozuk bu düzeltin sonra çıkın meydana


Başlık:

YAZIK GÜZELİM HAYMANAMA

00:29:07

Gönderen:

haymanalı

3/3/18

başkanım hayırlı olsun. ben şunları yazmak istiyorum. 2009 ve 2014 belediye başkanlığı döneminde yaptıkları 1-şehir içi sıcak asvalt 2-kültür merkezi binası 3-üniversitenin gelmesi 4-yüzme havuzlarının yapılması 5-SGK nın gelmesi 6-GRANOS otel gibi dev bir projenin haymanaya gelmesi 7-KONYA yolunun başlatılması 8-ANKARA HAYMANA arası yolu başlatması 9-HAYMANA merkez içi parke taşı yapıması 10- 3 adet hamamın komple tadilatı V.S şimdi bu günlere bakalım birde 2004 den bu yana 2 göz tuvalet harici hiçbir şey yapmadıkları yetmiyor gibi bide yıkılanlar sökülenler var. gene bunlar yetmiyor gibi eldekilere sahip çıkılmıyor. yazık güzel HAYMANAma


Başlık:

başkan HACI AYSU

00:02:22

Gönderen:

mustafa

3/3/18

HACI AYSU başkanım hayırlı olsun. şöyle bakıyorum da senin yanında encümen bile olamayacak insanlar senin ismini olumsuz zikredip haymanaya belediye başkanı olmaya çalışıyorlar. hepsini kantara koysan senin yüzde birin etmez. ama genede bu şekilde adayım açıklamaları yapıyorlar. inanıyorum ki hepsi daha seçimler gelmeden yok olacaklar. birde şunu anlamıyorum. bu adaylar neden mevcut belediye başkanı varken seninle uğraşıyorlar. bence bunun 2 cevabı var. 1- bunlar mevcut başkandan korkuyorlar. 2- bunlar senin üzerine oyun oynamak için proje edilmiş mevcut başkanın pilanları.


Başlık:

Yarınlar icin

23:38:55

Gönderen:

Yavuz

3/3/18

Yolunuz açık olsun başkanım Allah yardımcınız olsun sonuna kadar destekcinizim.


Başlık:

EОRİ OTUR DOОRU KONUŞ

23:25:30

Gönderen:

AK AK

3/3/18

HACI AYSU hakkında olumsuz yazı yazanlara bur dan bir şey sormak istiyorum. bu sesinizin yüksekliği neden iş yapmayan milletin maaşını vermeyen insanları sıkıntıya sokan her geçen gün haymana yı geriye götüren mevcut belediye başkanı için çıkmıyor. aslında ben biliyorum. çünkü korkuyorsunuz çünkü .... babasının oğlu birde ben şunu eklemek istiyorum. burada taraf tutmuyorum. ama bana kalırsa adaylar ve adayım diye gezinenlerin içinde en mert ve düzgün olan gene hacı aysu dur.


Başlık:

Adaylar listesi

22:47:25

Gönderen:

Ahmet

3/3/18

Adı geçen tüm adayları isimlerini yazmak istedim daha çok aday çıkacak gibi görünüyor halil ibrahim aysu- özdemir turgut-hacı aysu-aytekin yüzer- ömer ercan- alisan özer- ercan özkan- ilyas büyükkara-oğuz yücel- hayati kandemir -hacı özkan-levent koç-turgay saraç-hakan yalçınkaya-mehmet saraç-fahri usta şimdilik duyduklarım bunlar Ak partinin kesin adayınıda söyleyeyim hayati kandemir eski gençlik kolları başkanı olmasından dolayı


Başlık:

Bizler

21:55:26

Gönderen:

Sindiranli

3/3/18

Bizler sizin gibi yalan ve nefret ustune siyaset yapan koltuk sevdalisi adaylar gormek istemiyoruz. Sindiran levent koc diyor bekleyin gorun


Başlık:

Bekleyin gorun

21:51:13

Gönderen:

Bir hanci

3/3/18

Haci aysu ozdemir turgut ve digerleri bekleyin ve gorun sahaya nasil inilir. LEVENT KOCu unutmayin genc dinamik ahlakli ve gercekten adam gibi adam. Sizide gorduk havanizi alirsiniz haymanada haymana artik biliyor kim neyin nesi oldugunu birakin artik.


Başlık:

OLMAZSA OLMAZ

21:49:54

Gönderen:

MAK

3/3/18

Hayırlı olsun başkanım. Haymananın çoğunluğu senin tekrar başa gelmen için kilitlenmiş bir durumda Haymanada mevcut belediye yönetimi tarafından bir korku hükümdarlığı oluşturulmuş kimsenin sesi çıkmıyor.Sesi çıkanlarda belli senin gibi haksızlığa karşı gelenler. Ben şuan haymanada şunu gördüm. halk tarafından mevcut yönetim bitik sen olmazsa olmaz durumdasın RABBİM hakkında ve hakkımızda hayırlısını versin. Belediye başkanlığın şimdiden hayırlı olsun.


Başlık:

lamı cimi kalmadı

21:30:59

Gönderen:

yuksek lisans

3/3/18

dostum hacı. net birsey diycem umarim okursun yazimi. ben asiretimle.arkandayim..keza yazimi okuyunca anlarsin beni. lakin , kara duzen siyasitcileri yanina alma. alidir ismaildir vs. bak bunlarin sana zarari.var. 100.oy icin.cok oylardan olma. ben sana soz verdim soz.bir Allah bir. sonuna kadar arkandayim. asiretim son oyuna kadar seninle. maddiyata gelince zamani gelsin hersey soylemenle yeter. suan yurt disindayim. scim zamananina kadar gelmem.. geldigimde kol kolayiz. yazimi selamlarimla.bitirir. Hepinizi Allaha emanet ediyorum. bir tane haymana var.


Başlık:

Ayak sesin korku salmis baskanim

20:54:18

Gönderen:

Muhammed KARAYEL

3/3/18

Haymanayi Haymana eden yaptigi hizmetler gosterdigi alcakgonulluluk hosgorusu ortada olan Sayın Hacı AYSU dur.Eminiz ki yok etmek icin 20 yıl geriye goturmeyi basardiklari Haymanayi yapacagı çalışmalarla tekrar ileriye taşıyacak olan tek isim yine Hacı AYSU dur...


Başlık:

HAYIRLI OLSUN

18:29:41

Gönderen:

AKİF

3/3/18

HACI AYSU başkanım hayırlı olsun. Bu yol senin için acık bir yoldur.zaten insanlar 2014 yerel seçiminden sonra seni arar hale geldiler. 29 martta güzel temiz ve şeffaf bir kadroyla çıkarsan inanıyorum ki en yakın rakibine açık ara fark atarsın. şuan haymana suskun olabilir. Ama zamanı geldiğinde sesleri çok yüksek çıkacaktır. Başarılar dilerim.


Başlık:

büyük başkan

15:11:35

Gönderen:

ahmet

3/3/18

zaffer yakındır büyük başkan sonunakadar destek güzel günler yakındır başkan


Başlık:

Belediye

10:16:29

Gönderen:

Erol

3/3/18

Allahım işte beklenen meshur adayımız yine sahnede kendisi başkan seçilmişti ama otelde belediyede kıymetli eşi yaptı balkanlıgı cocukları meclis üyeligi herkese emirler yagıyodu. Belediye araçlarıyla gece gezmeleri vs. Vs. Hatırlayanlar çoktur fazla zaman olmadı hayırlı olsun hacı başkan


Başlık:

Haymanali

09:35:30

Gönderen:

Care aysu

3/3/18

Sanslisinki ozdemir beyi goren seni mumla ariyor yoksa sende iyi degilsin ama care sensin


Başlık:

Sen yeterki yürü

08:50:44

Gönderen:

Zehra

3/3/18

Sen yeterki yürü hacı başkanım sonuna kadar destekciniz.


Başlık:

Haymana

08:10:00

Gönderen:

Salih

3/3/18

Yaptıgın göktelenlerin tadilatını yapmaya geliyomus hacı başkan. Yaptırdıgın o güzel yolları kontrol ermeye geliyormuş geliyoo


Başlık:

Erkan

08:06:38

Gönderen:

Erkan

3/3/18

Cay bahcesi mafyası. Otopark mafyası. Devremülk mafyası. İşsiz kaldılar galiba gelde işsizler yeniden başlasınlar mesailerine helal olsun be adayım diyebiliyosun


Başlık:

Haymana

08:02:16

Gönderen:

Mehmet

3/3/18

Hacı bey sana hasret kaldı haymana gel allahım haymanayı korusun. Yaptıklarını unuttun haymanaya ana biz unutmadık hacı bey senden başka aday kalmadı galiba


Başlık:

Başarılar diliyorum

07:52:30

Gönderen:

Mahmud

2/3/18

Hacı bey ben size oy vermedim hatta destek lemeyi de düşünmüyorum ak parti Kongresinde o konuşmanız benim tüm görünümü değiştirdi ve bu beceriksiz ilçe teşkilatı ve belediye karşısında bir tek siz dirayet gösterebilirsiniz sizi maddi ve manevi destekliyorum sa


Başlık:

adaylık

07:41:02

Gönderen:

celal

2/3/18

Hacı başkan eleştiri yapılacak ama sadece sana deyil bazı yorum yazanlar hani şu klavye delikanlıları varya sana yazıpta özdemire sesleri çıkmayanlar bizler senin yanındayız allah kime nasip ettiyse seçim onundur kimse merak etmesin haymana wc harici bişey yapamayanlar hemen karşı ata gecip kendilerini kurtarma telaşındalar ama bu millet bitti derse bitmiştir bu böyle biline


Başlık:

uzun başkan

07:24:19

Gönderen:

yusuf

2/3/18

başkanım bu belediyeniin başına gelmen gerek haymananın sana ihtiyacı var haymananın sana iihtiyacı var tek sen düzeltirsin sen güzelleştirir sin haymanayı gel artık başa


Başlık:

Birak bu isleri

07:18:02

Gönderen:

Mehmet

2/3/18

Haci bey senden gecti birak bu isleri artik kin ve nefret uzerine yaptigin siyasetten vazgec artik. Kaybedecegini bile bile aday oluyorsun.millet seni ve senin gibi kisileri istemiyor. H


Başlık:

gönlümüzün efendisi

07:15:20

Gönderen:

tarık

2/3/18

başkanım sen bizim gönlümüzde taht kurmuşsun zaten seni kimse yıkamaz biz arkandayken her daim arkandayız gönlümüzün kralı


Başlık:

Haymananın gülen yüzü

07:13:00

Gönderen:

Semih

2/3/18

Sayın Başkanım haymanalı olarak sizinle gurur duyuyorum.Memleketimizin bekâsıyla oynayanları Allahın izniyle önümüzdeki seçimde Haymanamızdan def edeceğiz. Bizler seninleyiz Başkanım yolun yolumuzdur...


Başlık:

hacı başkan

07:12:10

Gönderen:

erkan

2/3/18

başakın sonuna kadar arkandayız seni biz olduktan sonra kimse yıkamaz allahın izniyle her daim arkandayız sen gönlünü hoş tut


Başlık:

kral başkan

07:08:57

Gönderen:

ahmet

2/3/18

başkanım sabırsızlıkla adaylıgını nezamn acıklıyacagını bekliyoruz


Başlık:

uzun adam

07:07:39

Gönderen:

adem

2/3/18

sonuna kadar arkandayız başkanım haymanada tas üstünde tas bırakmayanlarının defterini dürecez


Başlık:

Başkan hacı aysu

06:42:17

Gönderen:

Tek baskan hacı başkan

2/3/18

Baskanm senin gibi baskan bidaha gelemez zaten anca gelen yer .


Başlık:

işallah yine bizim baskanimiz olacaksin

06:40:24

Gönderen:

mira

2/3/18

Baskan belli .tabiki Hacı aysu :) es


Başlık:

hayamana nin tek baskani

06:36:16

Gönderen:

cemre

2/3/18

Kimin baskan oldugu belli deilmi . Sen hile hurdayla kaybettin ama bizim gonlumuzde hep baskansin Hacı aysu . es


Başlık:

haymananin gururu

06:33:37

Gönderen:

nefes

2/3/18

Zihniyetide kendi gibi guzel insan isallah sen baskan olursun .Sen zaten bizim hep baskanimizdin . es


Başlık:

Devadamgeliyor

06:31:53

Gönderen:

Haymana için

2/3/18

Sonuna kadar tam destek arkandayız büyük başkan


Başlık:

haymananin gururu

06:31:08

Gönderen:

sena

2/3/18

Haymana nın gelecegini degistirebilcek tek kisi sensin HACI AYSU es


Başlık:

Haymana Gerçekten Sizimi İstiyor

05:55:55

Gönderen:

Şaşırdım...

2/3/18

Haymananin sizi gerçekten istediğine inanmamakla birlikte sasirdigimida bildirmek isterim benim görüşüm Haymana ne sizi ne de mevcut belediye yönetimini istiyor haymanaya Allah`ın izniyle daha iyi hizmet edecek biri geliyor hem de gümbür gümbür geliyor..


Başlık:

Haymana Hacı Aysu diyor

05:29:52

Gönderen:

Ercan Çalışkan

2/3/18

Haymana Hacı Aysu dönemi daha mutluydu, bizim başkan olarak gördüğumuz tek adam hacı Aysu merakla bekliyoruz


Başlık:

Sonuna kadar seninle yiz

05:19:48

Gönderen:

Hakan

2/3/18

Bitsin bu hasretlik kurtar bu milleti zalim elinden başkan seninleyiz her zaman


Başlık:

Ah baskan ah

05:13:35

Gönderen:

Fevzi

2/3/18

Ah baskan ah mumla ariyoruz seni insallah erken secim olurda millet derin bir nefes alir


Başlık:

Yapma abi ya kendini bitirme inan

04:41:48

Gönderen:

Celal

2/3/18

hacı abi aslan tökezledi ve yıkıldı bir kere.tekrar ayağa kalkar mııııı kalkmazmııı Allah bilir ben bilemem.Ancak altın tepsi içinde sana sunulan belediye başkanlığını .... bir başkana terk ettin ya bu vebal sana yeter de artar bilem. Bundan sonra sana abilik yaraşır. Genç nesillere yol verin artık ve sen onlara ağabeylik yap.Hatta bir yerde devlet memuru ol seçimlere kadar kal,sonra yeni genç başkan seçilince seni başkan yardımcısı olarak naklen alır.Şimdiki başkan yardımcılarından aşağı bir gömlek değilsin hatta onları katlarsın.hayrullah abinin kıytırık parti sözünü anlamadım.Yoksa akp sana yüz vermiyormu abiciğim?Siyaset bir hastalık bu hastalığa yakalanan 100-200 oy da alacağını bilse heyecanla ve titrekle aday adayı veya aday olur.


Başlık:

Oy vermedim simdi vercem

03:50:17

Gönderen:

Tarafsiz

2/3/18

Gecen donem oy vermedim bu donem vercem size oy kim cikarsa ciksin kararim kesin bu secim sizle oZdemirin arasinda gececek digerleri hava civa sisirme adaylik zamani hicbir kalmiycak goreceksiniz ben ozdemire oy verdim ne ilce teskilati ne ozdemir bu ilceye bi hizmeti yok bu ilcenin bu hale gelmesinin bi sebebide sensin o yuzden bu sefer ekibine dikkat et sakin aliye oguza ismail cani yanina alma oy vermeyiz bu ilceyi bu hale sokan kisiler bunlar favorisin ama kaybedebilirsin eger ak parti rustem ve ozdemirden kurtulursa kusura bakma bu adalarin hic birine sans yok ama ozdemir aday olursa senin baskanligin kesin tipki senin secimin gibi sen degil baskasi o donem olsaydi akp kazanirdi simdi firsat senin elinde haymanada rustem ve ozdemir ak partiyi bitirdi taban kalmadi hepsi rahatsiz muhafazakar parti imaji kalmadi oyuzden sana diyim bu insalarla yola cikma birak nasil ozemiri getirdiyseler onlarla gitsinler leventi ali cifci sisirdi oy potansiyeli yok kaideye alma gerisi bos


Başlık:

Tam destek

03:08:22

Gönderen:

Serkan

2/3/18

Hacı söz bir Allah bir tam destek sana.Bunuda gördük hani ne yaptı haymanaya.Burayı bazan takip ediyorum senin geleceğini bildikleri için habire aynı kişiler farklı isimlerle sana atıyorlar.Vallah da billaha da başkansın.


Başlık:

Haymana

03:07:32

Gönderen:

Mehmet

2/3/18

Haymana da herşey ortada ne hale geldiği de belli Hacı Aysu yu herkes mumla aramakta hangi parti olursa olsun herzaman seninleyiz Allah yolunu açık etsin


Başlık:

Siz güldürmeyin

02:51:49

Gönderen:

Murat

2/3/18

Hayrullah demişsin ki namal gibi 3 oy alın buna sen bile inanmıyorsun.Hacı gümbür gümbür geliyor.Artık rüstemde son anlarının keyfini çıkarsın beleş tatillere gitsin başkanla.Millete maaş vermeyin sefa sürün.


Başlık:

Yeniden İnşallah Hacı Aysu

02:46:47

Gönderen:

Cihan Özkök

2/3/18

Haymana`nın gülen adamı sevgili başkanım Haymana sizi bekliyor. Biz sizi bekliyoruz, her babayiğidin harcı değil Haymana`yı yönetmek, seçim kaybedenler bu memleketi terk ederken, sen dimdik durdun her zaman yanındayız. Başkanım


Başlık:

guldurme bızı

01:52:16

Gönderen:

hayrullah

2/3/18

gel gel haymanada senı beklıyodu zaten akpartının en cafcaflı zamanında kazanamadın sımdı kıytırık bır partıdenmı kazanacan mustafa namal gıbı 3 rakamlı oy almadan oturur kalırsın yerınde


Başlık:

Aynı hata

01:50:42

Gönderen:

Komşumbe

2/3/18

Sevgili hacı abi geçen dönem neden kaybettin ortada! Parkları kime verdin ne hale soktular etrafındaki bazı şahıslardan dolayı kaybettin. Şimdi ne değişti aynı o kişiler etrafında onların kahvesindesin ve millet güvenmiyor yine aynı şeyler olacak diyor. Sen bu şekilde kazanma şansının olacagını düşünme insanlar bu konuda tedirgin. Özdemir zaten bitti şimdi 3. Bir kişiye gün dogdu sayende


  Sayfanın üstüne gitmek için tıklayınız...
Sizde Reklam Verebilirsiniz
Yazarlarımızdan...
Yazarlar - Son 5 Yorum
Haberler - Son 5 Yorum
Sizde Reklam Verebilirsiniz
Facebook'ta Bizi Bulun


Ulusal Gazetelerin Mansetleri
 Bir Gazete Seçin