Hakkımızda | İletişim
Haymananın İlk ve Tek Siyasi Bağımsız Gazetesi

Haymana Gazetesi


VE ADAY ÖZDEMİR TURGUT
28/12/2018

AK Parti Haymana Belediye Başkan Adayı Mevcut Başkan Özdemir Turgut seçildi. Turgut, “sıkmadık el, çalmadık kapı bırakmayacağız. Büyük fark atacağız.” dedi.
Uzun süredir AK Parti Haymana Belediye Başkanı kim olacak diye konuşuluyordu.
Nihai karar 27 Aralık Perşembe günü açıklandı ve AK Parti Haymana Belediye Başkanlığında Özdemir Turgut ile devam kararı alındı.
Başkan Turgut ile telefonda görüşerek sürecin nasıl işlediğini sorduk.
Turgut açıklamasında: “Bize zaten daha önce ‘hayırlı olsun’ denilmişti. Biz resmi kararın açıklanmasını bekliyorduk. Partimiz, İlçe Başkanımız Rüstem Kandemir’i arayarak adaylarının Özdemir Turgut olduğunu tebliğ etmişler. 1 Ocak Salı günü Ankara Arena’da büyük bir toplantı ile tüm adayların isimleri ilan edilecek. Bana bu görevi layık gören başta Başkomutan Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere, Genel Merkezimize, İl Teşkilatımıza, İlçe Teşkilatımıza, kadın ve gençlik kollarımıza ve her zaman yanımızda olan kadirşinas Haymana halkına çok teşekkür ediyorum. Artık gün çalışma günü. Biz zaten belediye başkanlığı dönemimizden itibaren sürekli sahada çalışmalarımızı yapıyoruz. 1 Ocak’tan itibaren de hızlı bir tempo ile çalışmalarımızı sürdüreceğiz ve çalmadık kapı, sıkmadık el bırakmayacağız. Allah’ın izni ile 31 Mart Yerel Seçimlerinde çok büyük bir fark ile yeniden Haymana Belediyesini kazanacağız. Tüm hemşerilerime en kalbi duygularımla teşekkür ediyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum.” dedi.
Haber: Hüseyin YILDIRIM

Bu yazıya toplam 83 yorum yapıldı.
Mesajınız Gönderiliyor
Lütfen Bekleyiniz...


Teşekkür Ederiz.
Mesajınız Gönderilmiştir.
En Kısa Zamanda Editörlerimiz
Tarafından Kontrol Edilip Yayınlanacaktır.


Olası Sebeplerden Ötürü
Mesajınız Gönderilmemiştir.
İnternet Bağlantınızı Kontrol Edip
Tekrar Deneyiniz.
İsminizi Giriniz
Lütfen En Az 3 Karakter İsim Giriniz
: *
Mesaj Başlığı Giriniz
Lütfen En Az 5 Karakter Mesaj Başlığı Giriniz
: *
E-Mail Adresinizi Giriniz
E-Mail Boş Bırakın veya Doğru Mail Adresi Giriniz.
:   
Yorumunuzu Yazınız * Max 1000 karakter.Kopyala yapıştır yaparsanız yorumunuz kesilebilir.
Lütfen En Az 10 Karakter Bir Yorum Yazınız.
İşlemin Sonucu Kaçtır :
Lütfen İşlem Toplamını Doğru Giriniz.
 " VE ADAY ÖZDEMİR TURGUT " Haberine Yapılan Yorumlar

Başlık:

VAKİT LEVENT KOÇ VAKTİ

17:25:13

Gönderen:

Haymanalıı06

11/1/19

İYİİ OKUYUNNN MANTIKLI DÜŞÜNÜN! BENDE SİZLER GİBİ HAYMANA HALKINDAN BİRİSİYİM ARTIK BİRİLERİNE YALAKALIK YERİNE ADALETLİ OLUP ONA GÖRE OYUMUZU KULLANALIM! HACI AYSU`YU HEPİMİZ BİLİYORUZKİ ESKİ BELEDİYE BAŞKANI HACI AYSU YU BU SEÇİMDE KENDİ ÖZ YEОžENİ DESTEKLEMİYOR ÖZDEMİR TURGUTU DESTEKLİYOR SIRF KENDİSİNİ İŞE KOYDU DİYE HAYMANAYA YARARI OLDU DİYE DEОžİL NE HACI AYSU NE ÖZDEMİR TURGUTT İKİSİNİDE GÖRDÜKK DAHA NE KADAR KÖTÜ DURUMA DÜŞECEZ VAKİT LEVENT KOÇ VAKTİ


Başlık:

HAYMANAM

01:32:22

Gönderen:

HAYMANALI

4/1/19

YAZIKLAR OLSUN HAYMANA EKMEGE MUHTAC KALMIS ADAYLAR VE HALKIMIZ SİYASİ EMELLER PESİNDE GERÇEKTEN YAZIKLAR OLSUN


Başlık:

ağlayın

16:19:42

Gönderen:

murti

3/1/19

haymana artık haymana değil buda hacının sayesinde kral benim deyip yanındaki bir kaç fetbazla haymananın anasını aglattı millet korktu özdemire oy verdi ama şimdide aglıyorsunuz size iyi oldu beter olun hak ediyosunuz birde aglıyosunuz


Başlık:

Levent hocama

08:14:26

Gönderen:

Ak partili

3/1/19

Sayın hocam ben ak partiliyim reis sevdalısı biriyim.Sizde özdemir bey ve diyer adaylar gibi ak partiden belediye başkan aday adaylığı için başvuru yaptınız.Fakat genel merkezimiz vede reisimiz özdemir bey ile yola devam kararı aldı.Siz eğitimci birisiniz siz seçilmiş olsaydınız sizi bizler desteklerdik.Ama malesef.Eyer gerçek bir ak partili iseniz dava adamı iseniz davanıza sahip çıkıp partinizin adayını yani özdemir beyi desteklemeniz lazım.Siz hala belediye başkan adayımışınız.Niye diyer aday adayları devam demiyorda siz ve ömer bey diyorsunuz.Yoksa dava adamı değilmisiniz.Bakın hocam size yakışan partinize ve reisimize biat etmektir.Sonuçta öğretmen yani memursunuz.Dönememe gibi durumunuzda söz konusu.Gelin özdemir başkanımızın yanına 5 yılda bu haymanaya çağ atlatalım.Siz olmasanız bile yanımızda bu seçimi kimseye vermeyiz bunu herkes bilsin.


Başlık:

Ne içiyorsunuz

02:18:07

Gönderen:

Bertan

2/1/19

Denilene göre başkanım haymana merkezden 3 bin oyum var diyormuşsunuz.Ne içiyorsanız bizede söyleyin de bizde içip dünyayı toz pembe görelim.Ne yaptınız bu zamana kadar başkanımda 3 bin oy diyorsunuz.Kendi personeliniz bile oy vermiyecekler size.Adamların maaşlarını bile vermediniz.Onların paraları ile gününüzü gün ettiniz.Merkezden başkanım 700 oy alırsan buna yat kalk dua et.Sana 3bin oy alırız diyenlerde varsa inanki seni kandırıyorlar.Kendi köyünde bile çok büyük oy kaybın var tüm köylerdede aynı durumdasın.Yani bu halk sana 5 yıl daha ye iç yat gez diye vize vermiyecek.Hacı sizi bu sefer katlıyacak.Akp adayı olmanda hiç bir şey değiştirmez.Bu 5 yılda akp haymanaya ne yaptı.Bu halk seçimlerde hem sana hemde akp iyi bir ders verecek.O beyaz at ile geldin onunlada gideceksin.


Başlık:

Haymana

21:21:11

Gönderen:

Adil

2/1/19

Ya sen varya 77 role giriyosun bi anne oluyosun bi vatandaş oluyosun yalanın bini bin para aday olunca bu kadar cahilce siyaset yapıyosun ne yaprsan yap ne kadar yorumlarla yalan yere oynayıp algı yapmaya çalışsanda boş son çarelerini deniyosun zaten sende haklısın belkş :) koskoca ak parti yıllardır araştırıyo kimle kazanırız haymanayı diye Özdemir i seçiyo ama sen burada sahte yorumlarla yıkacagını zannediyosan yazık sana o iş dün bitti yüzde 80 le geliyo başkan buna dayanamıyosun


Başlık:

NE YÜZLE ÇIKACAKSIN VATANDAŞA

18:41:41

Gönderen:

NE YAPTIN SEN HAYMANAYA

2/1/19

ÖNCELİKLİ OLARAK AK PARTİLİ DEОİLİM AK PARTİYİDE SEVMEM AMA HAYMANADA İKTİDAR PARTİSİNDE OLSUN DİYE AKP YE OY VERDİM FAKAT BİZ BU ADAM İŞ ADAMI PARAYA İHTİYACI YOK HİZMETE GELDİ SANDIK Bİ BAKTIK Kİ ADAM ÇİVİ ÇAKMADI HAYMANAYA ŞİMDİ BÜYÜKSEHİRDE MUSTAFA TUNA ADAY OLSAYDI AKP Lİ OLMADIОIM HALDE DESTEKLEYECEKTİM YİОİDİ ÖLDÜR HAKKINI YEME DEMİŞLER SEN HAYMANAYA NE YAPTIN ÖZDEMİR BEY?


Başlık:

Toplanın

18:38:39

Gönderen:

Bütün diğer adaylara

2/1/19

Hacı aysu, h.ibrahim aysu fahri usta, levent koç eğer sizin gayeniz haymanaysa biranönce bir araya gelip tek adaya dönersiniz! Değilse bu şekilde kazanacak kişi özdemir şimdi çıkar gözetmeden koltuk sevdasına düşmeden biriniz aday diğerleriniz encümen meclis üyesi olsun haymanayı akp zulmünden ancak böyle kurtarabilirsiniz


Başlık:

Meydan

17:08:38

Gönderen:

Yeniceli

2/1/19

Burdan bazı yorum yazan aday taraftarlarına sesleniyorum aha meydan levent Hoca sonuna kadar meydanda kimse için çalışmıyor levent Hoca rakipsiz dir. Hacı aysu taraftarı sizin bitmişsiniz valla bitmişsiniz tabi bu diğer adaylar içinde geçerli levent Koç geliyor.


Başlık:

Bu iş bitmiş

08:31:33

Gönderen:

Çetin

2/1/19

Ak parti özdemiri gösterdi ve bu iş bitti.Bu gün haymanadan ankaraya akp adaylarını açıklamak için adam götürdüler.Belediye ve aski çalışanı ne kadar kişi varsa zoraki götürdüler.Yaklaşık 100 kişi.Yemin olsunki halkdan 10 kişi ya vardı yada yoktu.Hiç kimse gitmedi.Demekki özdemir haymana merkezde tamamen bitmiş.


Başlık:

Çocuklarım da gitti

07:04:47

Gönderen:

Ev hanımı vede anne

1/1/19

Ben herşeyden önce bir anneyim.Ortaokul mezunu biriyim.Kimine göre cahilde olabilirim.Ama ben anneyim.En küçük oğlum yeni evliydi yanımızda kalıyordu.Haymanada ki işsizlikten dolayı polatlıya evini götürdü.Bunun suçlusu şimdi başkandır.Millet perişan oldu başkanlığı zamanında.Herkes kaçıp gitti buradan benim oğlanda kaçtı.Yazık değilmi bu gençlere.Tabi senin bebelerinin bir eli yağda bir eli balda.Seni buraya getirenlere çok kızıyordum.Çocuğum da gittikten sonra daha çok kızıyorum.Inşallah busefer kaybedersin her gün bunun içinde dua ediyorum.En azindan eskiden hacının yanına uğruyorduk sıkıntımızı söylüyorduk.2 kere geldim yanına ikisindede kabul etmedin.Inşallah sende böyle zor durumlara düşersin.Hacıda inşallah yine kazanırsa haymanada senden gurtulur.


Başlık:

Yanlışsınız

02:25:05

Gönderen:

Memduh

1/1/19

Levent hoca aylardır bu insanları akp nin adayı benim diye inandırdın.Yanındaki 4 tane dalkavukta bunun reklamını iyi yaptılar.Şimdi ne oldu aday olamadın.Saten hoca ne sen nede aile büyüklerin hiç bir zaman kendi insanınızı desteklemediniz hep muhalefet oldunuz.Bunu tüm haymanalılarda bizlerde çok iyi biliyoruz.Şimdi yine çıkıp aynı oyunu oynuyorsunuz.Amacınız ne biliyormusunuz hocam.Özdemir yıpranmış bir aday olaki sizin sayenizde bir dönem daha kazanır ise nasılsa 5 yıl boyunca yine hiç bir iş yapmaz yer içer gezer.Sizde 5 yıl sonra başkan rahatca olurum hesabındasınız.Saten kendinizin hiç şansı olmadığını biliyorsunuz.Yani her zamanki gibi yine haymanayı kendi insanlarını düşünmüyor sadece kendinizi düşünüyorsunuz.O yanınızdaki dalkavukları ve sizi böyle bir şey olursa asla affetmez bu halk bunuda bilin.Hani doğruluktan adaletten bahsediyorsun ya hocam abinizin elinde aracıyı desteklediğiniz de bizzat aracının vermiş olduğu ücretsiz kaplıcaya giriş kağıdı vardı.Çokmu fakirdi.


Başlık:

Oy yok

05:25:00

Gönderen:

0606

30/12/18

Gecen secim sana oy verdik ama pismaniz.Genclere is imkani saglarsin dedik..sen gittin..... yeri yaptin.yapmasaydin nereye..... bilmiyorum


Başlık:

Cevabım merte

04:48:45

Gönderen:

Metin

30/12/18

Mert milleti gandıracağını mı sanıyorsun.Beş yıl yattınız ,yediniz içtiniz gezdiniz tuvaletten başka birşey yapmadınız memlekette insan bırakmadınız çoğu göçtü.Neymişte huzur varmış neyin huzuru var.Unuttunuz herhalde bu dönemde insanlar bazı şeylerin piyasası için ...... Üstelik bu olaya karışan bazı kişilerde belediyede maaş alıp çalışıyor gözüken ama hiç işe gitmeyen kişiler.Bumu sizin adalet anlayışınız bumu sizin huzur anlayışınız.Bir çok insan hiç işe gitmeden sigortası yatıyor maaş alıyor.Çoğuda 65 yaştan büyük insanlar.Unutmadan birde yine işkurdan girip ama hiç işe başlamayan fakat maaş kartları birilerinin cüzdanlarında olanlarda var.Bumu sizdeki huzur ve adalet anlayışı.Bırakın artık bu ayakları.Millet sizi istemiyor artık gideceksiniz.


Başlık:

Dilerim ki

01:29:18

Gönderen:

ibrahim

30/12/18

Sayın Özdemir Bey`in Akp tarafından aday gösterilmesi seçimi kazandığı anlamına gelmiyor.İktidar partisinden aday olmasının elbette avantajı olacaktır fakat seçmen oy verirken icraatlarını düşünerek ve yapabileceklerini düşünerek oy verirse Özdemir Bey seçimi kazanabilecek mi ayrı bir tartışma konusu olacaktır.Birde Özdemir Bey in karşına hangi aday çıkacak? Sn.Hacı Aysu mu ? Çıkacak olanlar ne yaptı,ne yapacak? Dilerim ki vizyon ve misyon sahibi bir başkan seçilir ve Haymana`yı bir kaplıca kentine çevirir,dilerim ki seçilecek olan belediye başkanı yine eski belediyenin borçlarından dert yanmazda yatırım yapabilir ve dilerim ki Haymana seçmeni 2019 seçimlerinde kötünün iyisini seçmek zorunda kalmaz.Saygılar


Başlık:

DEVAM DEVAM DEVAM

00:08:05

Gönderen:

Halil

30/12/18

Başkanım sonuna kadar yanındayız en az yuzde 70 ile alacağız bazıları deliriyor sinirden parti aday gösterdi diye gariplerim kendini çok inandırmışlar şimdi hayalleri yıkıldı


Başlık:

Halen fitnelik peşindeler

23:53:22

Gönderen:

Enğin

30/12/18

Bakıyorum aday kesinleşmiş halen daha kahve köşelerinde belli değil bekleyin geliyoruz diyorlar ya arkadaşlar neyin kafasını yaşıyorsunuz siz halen birde Sözde ak partili arkadaşlar partiden istifa edeceklermiş partiye oy vermiyeceklermiş emin olun ak partininide sizin gibilerin oyuna ihtiyacı yoktur boşuna kendinizi yormayın


Başlık:

Devam inşallah

23:33:19

Gönderen:

Samet Agırcan

30/12/18

Yorumlara bakıyorumda o kadar boş yazanlar varki biri ne yapmış diyor biri ak parti kazanamaz bir aday daha belli değil diyor hep aynı kalemden çıkan yazılar Bakın Arkadaşlar 1 Ankara Haymana yolu hayaldi gerçek oldu 2 Sakarya Meydan Muharebesinde son kale haymana hayaldi gerçek oldu 3 Doğal Gaz Hayaldi Yakında Başlıyor ve bunun gibi bir çok şey hepsini yazmama gerek yok sanırım Hayırlı Günler Allah`a emanet olun


Başlık:

Sakın Olalım ve Düşünelim...

21:37:22

Gönderen:

Mert

30/12/18

ARKADAŞLAR HAYMANA`NIN 5 YIL ÖNCESİN E BİLYORUZ BİZ. KİMİ OTEL CAMI KURŞUNLAR, KİMİ DÜKKAN CAMI KURŞUNLAR, KİMİ PAKET PAKET SEY SATAR, KİMİ DE K... SATAR OLMUŞTU MEMLEKETTE. HAYMANA`NIN DURUMU ORTADA PARAYI HAYMANA`DA KAZANANLAR MEMLEKETİMİZE BİR ÇİVİ DAHİ ÇALMIYOR VE BU DURUMDAN KİMSE DE ŞİKAYET ETMİYOR. KUYUMCU, ECZACI, BENZİNLİK SAHİBİ, BEYAZ EŞYACI, MOBİLYACI VS. PARAYI BİZDEN ALIYOR AMA YATIRIMI GÖLBAŞI`NA YAPIYORLAR. HEPİMİZ AYNI ŞEYİ YAPIYORUZ. UZUN LAFIN KISASI HAYMANA`DA HUZUR OLSUN BAŞKA BİR ŞEYE GEREK YOK... ANLAYANA İYİ GİDER...


Başlık:

Huzur nerde

19:18:28

Gönderen:

Mehmet

30/12/18

Huzurmus ne huzuru 5 senedir Haymanada surekli silahli catisma cinayet kavga llen yaralanan bitmiyo bu mu huzur ? Kendinizi kandirmayın yeter


Başlık:

Haymana Bitiyor..

19:13:54

Gönderen:

Garip bir Haymanali

30/12/18

Onca secimdir Akpartiye oy verirdim bu sefer verirsem ellerim kırilsın. Yakinda Haymana koy mahalle olacak ya gozumuzun onunde memleketi harciyosunuz.Bakın yanibasimizdaki polatliya baskani calisiyo helal olsun avm bile yapti adam. Arkadaslar bosuna ugrasmayin hic birimizin sayin ozdemire gucu yetmez para var adamda güc var satin aliyo herkesi nasilsa disardan getirdigi ithal yalaka oylarla ee bide zaten yenicenin oyu secimi almaya yetiyo her turlu goturur secimi ugrasmayn bari Sayin baskan sessizce kendini yormadam alıyo secimi. YAZIKK BEE YEDINIZ HAYMANAYI. farkettinizmi su 5 yildir sokqga cikiyoruz tanimwdigimiz adamlar caddede ozkoyler ankaradan gelenler.. bitane haymanali yok cadde de simdiye kadar nerdeydiniz ya kendi memleketimi taniyamiorum artik Haymananin genci issiz sayin ozdemirin ankaradan getirdigi ...... calisiyo orda burda yeter


Başlık:

Kim ak partiliymiş

19:05:59

Gönderen:

Haymanalı

30/12/18

ŞİMDİ GÖRECEZ 12 TANE AK PARTİ A.ADAYININ AK PRTLİ OLUP OLMADIОINI AK PARTİLİ OLAN ORDAN AYRILMAZ.AMA GÖRECEZ BAŞKA PARTİLERE NASIL KOŞACAKLARINI


Başlık:

Arena

04:58:54

Gönderen:

RüZgar

29/12/18

SALI GÜNÜ ARENADAYIZ HEP DESTEK TAM DESTEK


Başlık:

Baskan

03:11:34

Gönderen:

Özgürce düşünce

29/12/18

Ağlama haci ,Levent taşlamayın güzelim ağacı özdemir ve ailesi haymananın başına gelen en iyi şeydir.Unutmayin ilçemizde huzur var kafaları çekip belediyenin kapılarını tekmeleyenler yok.Anladin sen onu..Başkanla bu filmim tekrarı muhteşem olacak..


Başlık:

Bu iş bitti

01:45:47

Gönderen:

Mustafa Öz

29/12/18

Bu sefer kazanamayacaksın akp haymanada bitmiştir artık buyuksehirde mansur haymanada senin karsinda en guclu kimse ona vereceğiz az uz bi oy deil 75 oyumuz var sülalede


Başlık:

Oylar mansura burdada hacıya

23:21:13

Gönderen:

Akpartili

29/12/18

Ak parti bitmiştir.gecmiş ola partiden istifa ediyorum.bir sürü aday adayı varken haymaya kazık atınız haymanalıda hesabını soracak 5 yıldır hizmet yok yazık oldu haymanaya


Başlık:

Sesleniyorum

22:43:54

Gönderen:

Cemil

29/12/18

Şu 14 yorum cu ali insan bu kadar salak olunmaz neymiş hoca ozdemiri planıymış peki neden levent Hoca sındrandan encumen çıkartmış ozdemire çelışmak için mi bırakın bu yalanları hacı Aysu encumen bulamıyor 800 900 tane oyla ne aday oluyor hacı bitmiş anla artık tek aday var levent Koç tur.


Başlık:

Mantıklı yorum

22:18:07

Gönderen:

Kurt

29/12/18

Yorumlari okuyorum da herkes yine seçim adaylığı sanki memlekete hizmet degilde futbol maçına çevirmiş sevgili arkadaşlar kimi destekletseniz destekleyin projelere göre tercih yapın en güzel yorumu yapan aslı hanima teşekkür ederim


Başlık:

Kavga dövüşmü

21:49:41

Gönderen:

Hüseyin

29/12/18

Birileri çıkmış huzurdan bahsediyor hangi huzur bu.Ben ömrü hayatımda haymanada bakan ziyareti hariç ilk defa toma lar ve özel harekatçılar gördüm ilçede.Millet günlerdir özel harekatçıları gördü bu ilçede.Uyuşturucu piyasası için millet birbirini vurdu.Bu işleri yapanlarda belediyede çalışıp işe gitmeden atm lerden maaşlarını alanlar.Bumu huzur bumu rahatlık.Memlekette insan kalmadı.Hergün de göç veriyor.Siz çıkıp birde övüyorsunuz.Bu memlekete 5 yıl içinde birtane iş yapmadınız.Yattınız yediniz içtiniz gezdiniz.İlçeye en büyük huzursuzluğu siz getirdiniz.Birde çıkıp bu halkı aptal yerine koymaya çalışıyorsunuz ayıp ayıp.Hacı gelecek sizin saltanatınıza son verecek.


Başlık:

Haymana

21:03:41

Gönderen:

Recep

29/12/18

Ben inanmıyorum ki Özdemir i gercekten kötülesinler bu yorum sahiplerinin aynı kişi olduğunu görüyorum tarz bile aynı hiç yaratıcı degil. Zaten öle olmasaydı şimdi hala belediye başkanıydı


Başlık:

Orantı :)

20:53:44

Gönderen:

Mehmet

29/12/18

Bir arkadas ın yorumunu çok begendim :) orantısız güç olmuş demiş dogru ne kadar güzel özetlemiş bu seçim heyecanıda olmaz. Bence tekrar hacı akp den olsun Özdemir yine demokrattan olsunki DENGE olsun biras ayıptır yaww


Başlık:

Huzur huzur

20:50:49

Gönderen:

Serap

29/12/18

haymanadaki hızur a hiçbişeyi degişmem isterse yolda yapmasın hizmet de hatırlayalım daha yeni 5 sene önceyi sabıkalı kim varsa sokaga salıp insanlara korku salındıgını dısardan gelenlerin haraç vermezse sokagın ortasında dayak yedigini unıtmucam haymanayı rezill edip katlettiklerini unutmucam oyum sonuna kadar Özdemir e çatlayın işte böle biri gelir sizi bu hale sokar siz nasıl haymanayı reZil ertiniz Büyük Allahım Özdemir i getirdi oda sizi rezil etti


Başlık:

Utanıyorum

20:49:19

Gönderen:

Ak partili

29/12/18

Ak partiye yıllarca oy verip çalıştım tüm emeklerim harammmm olsun bu parti ak’ı kara adaleti güçlüden yana oldu! Diger adayların birleşip akp ye hddini bildirmesi gerekir ama onlarda kendi çıkarları için hep ben diyecekler


Başlık:

Arkadaş

20:41:46

Gönderen:

Ahmet

29/12/18

Özdemir bağımsız girip kazanıyor burada bir arkadaş yorumlarında ak parti den girerse Özdemir in acıl ara kaybedecegini savunuyor sizce bu arkadas inanarakmı sölüyor yoksa yine malum şahısmı :) evet üzülme arkadas sen bosver kaybeder Özdemir amma yorum döşemişsin birazda dürüst olabilsen keşke


Başlık:

Haymana

20:37:33

Gönderen:

Serdar

29/12/18

2 şahıs amma kötülemişsiniz özdemiri bu ne çekememezlik ne kıskançlık uyuyamadınız gece tabii haberi görünce siz herkesden iyi biliyorsunuz ki Özdemir in taban şahsi oyu yüzde 40 gözünüzle görüp bizzat yaşadınız yüzde 40 dan aşagıda partinin oyu yok bunuda biliyorsun sahte isimle 30 yorum yazan arkadas sana sölüyorum hesabını sen yap gerçi matematiginde biraz zayıf ama neyse


Başlık:

Bilmeden konuşuyorsunuz

20:35:04

Gönderen:

Sındıran

29/12/18

Bu bir gerçektir sındıran da aşırı bir levent Koç kitlesi var. Bunu ilerde herkes gorecek, bizim oylar uzeri den mudur olan emekliler, bedava atm ciler, aile iş kurcuları az zamanınız kaldı sındıran gozterecek size siz hala neyin kafasını yaşıyorsunuz size bir daha oy vereceğimizi bekliyorsunuz çok beklersiniz.


Başlık:

14 yorum

20:34:34

Gönderen:

Ali

29/12/18

Tam tamına 14 yorumun saatlerine iyi ba kın arka arkaya yazılmış üstelik yazanda tek 1 kişi.Valla başkan şöyle bir bakıyorumda yanında hiç kimsede kalmamış.Akp haymanada tarihi farkı yiyecek aha bunuda 31 mart da göreceğiz.Şimdi özdemirin ayak oyunlarına dikkat etmek lazım.Özdemiri yıkacak tek kişi hacı aysu.Bunu cümle alem biliyor.Birileri çıkar şimdi hoca diye yazmaya da başlar.Bunlarda hep özdemirin oyunları hocayı da halil ibrahimide ayakta tutmaya çalışan her türlü yardımı el altından yapan da özdemir.Bunu tüm haymanalılar biliyor.Bu seçimi hacı alacak inşallah ve bu memlekette özdemirden tamamen kurtulacak.


Başlık:

Garibim haymanam

20:30:58

Gönderen:

Yazıkk...

29/12/18

Tarafsız bir seçmen olarak yine de bu karara garibim memleketim icin yazık diyor ve kesinlikle bu secimde malesef akp ye oy yok ne yazık ki...


Başlık:

Boş başkan

19:42:42

Gönderen:

Halk

29/12/18

Herşey akp değil bu kadarda gözünüzde büyütmeyin Akp`nin dayatığı başkana oy vermek zorunda değiliz bi akp li olarak hiç bir proje üretmemiş vede yapamamış bir aday göstermesi olmamıştır oylar Ankara`da Mansur yavaşa Haymada özdemirin karşısındaki engüçlü rakibe


Başlık:

Vay kerim ermiş vay

18:48:29

Gönderen:

Hakan

29/12/18

Vay sındırankınkerim ermiş 7 yorum peş peşe at bakalım sandıktada seni bu millet 7 katlar merak etme ancak kendinizi kandırırsınız kendi koyunde bitmişsin sen vayki haline vay


Başlık:

Ankaradan oy vermeye geliyorum.

18:41:01

Gönderen:

Haymanalı Haso

29/12/18

Yine en iyisi Özdemir Başkan. Birisi Ak partinin en güçlü olduğu dönemde kaybetti, diğerinin geçmişi kirli, diğerleri zaten her seçimde adayım diyen boş lakırdı. Yine en iyisi Özdemir Başkan..


Başlık:

SEÇİMİN KAYBEDENİ ÖZDEMİR TURGUT

18:36:26

Gönderen:

HAYMANALI

29/12/18

BENCE SEÇİMİN KAYBEDENİ SEN OLACAKSIN


Başlık:

buuuyüüük düşün

16:01:27

Gönderen:

ahmet

29/12/18

eveet gelelim kuru fasülyenin faydalarına biz haymanayız büyük düşünelüm coook ama cok büyük düşünelim son beşsenede cok farklılıklar oldu cok hizmetler oldu haymana şaha kalktı onun icin biz haymanayız coook büyük düşünelim ama hep düşünelim


Başlık:

Yazık

13:13:32

Gönderen:

Halk

29/12/18

Haymanaya Bir çivi bile çakılmamış hiç bir hizmet yapılmamış (tuvalet hariç) belediye çalışanları mağdur edilmiş haymanayi enaz on yıl geriye götürmüş bir belediye başkanı nasıl tekrar aday gösterilmiş bir akp li olarak hayret ediyorum.ama şunuda belirteyim bilinçli halkımız bunu görüyor halkın içinden biri olarak soyluyorum kazanamayacak.suna inanıyorum kim kazanırsa kazansın suanki belediye başkanından daha iyi hizmet edeceğinden şüphem yok. İnşallah memleketimiz için hayırlı bir aday seçilir.yoksa bu başkanla Haymana köy olur olan nüfusun yarisina yakını göç eder.hizmet sifirin altında şuan . Allah Haymana yardım etsin.


Başlık:

Milli micadele

09:14:56

Gönderen:

Erhan avcı

29/12/18

Haymanayı bilmeyenler simdi milli mucadele der oldular başkanım savaşın bu topraklarda gectigini bize sen anlattin


Başlık:

Biriz beraberiz

09:11:27

Gönderen:

Yenice

29/12/18

Başkan yenice seninle gurur duymaya devam ediyor vallahi arkandayiz bu boyle bilinsin sen haymana icin bir sanssin


Başlık:

Helal

09:09:55

Gönderen:

Ali aytaç

29/12/18

Ak parti en doğru adayı belirledi. Başkan yolun açık olsun. Seni seviyoruz.


Başlık:

Haymanaya son kazik

09:02:20

Gönderen:

Vatandas Riza

29/12/18

EVET SAYIN HAYMANALILAR BU ATILAN SON KAZIKTI HAYIRLI UGURLU OLSUN..HAYMANA 5 SENE DAHA GERILIYECEK OZDEMIR TURGUT SECILIRSE..HIC BIR ESERI OLMAYAN KISIYI NEDEN ADAY GOSTERIRLER..YANITI COK BASIT.. TABAN OYU VAR..HIZMET YAPMASIN AMA SECIMI KAZANSIN...AK PARTI KENDI KENDINE ETTI ..CALISMAYANA EKMEK VARMI ? AHA ISTE OLUYOMUS !!!


Başlık:

Başkan

08:55:41

Gönderen:

Yenice

29/12/18

Aday degil yine yeniden başkan Özdemir Turgut hayırlı olsun


Başlık:

Torpiller

08:17:02

Gönderen:

Faruk

29/12/18

Torpille ak parti adayı olacagını zanneden insanlara bir mesajım var. Torpille belediye başkanı haymanada olunmaz. Biri genel merkez torpillisiymiş biri şöförün torpillisi inanmayın böle şeylere iyi geceler


Başlık:

Orantısız güç

08:13:05

Gönderen:

Nedim

29/12/18

Geriye rakip kalmıyor ama böyle orantısız güç olacak bu seçim


Başlık:

Mustafa

08:02:46

Gönderen:

Mustafa

29/12/18

Akp doğru yolu buldu bu sefer aynı şeyi büyükşehir dede yapsa daha iyi olacaktı kendileri için


Başlık:

Tam destek

08:00:48

Gönderen:

Fazıl kagıt

29/12/18

Tarihi rekor geliyor haymanada hayırlı olsun hepimiz salı günü arenadayız başkanım tam destek


Başlık:

Hayırlı olsun

07:47:09

Gönderen:

Serpil

28/12/18

Siz geldiginizden beri haymana çok degişti insallah böle devam edersiniz hayırlı olsun


Başlık:

Seninleyiz

07:42:06

Gönderen:

Kaan

28/12/18

Aleyküm selam büyük başkan seninlleyiz


Başlık:

KESİNMİ

07:40:14

Gönderen:

ALİ KOÇ

28/12/18

BAŞKAN ADAYLIОINIZ HAYIRLI OLSUN BUGÜN KAHVEDE KESİN DEОİL DİYORLARDI YİNE BİRİLERİ YENİLMEYE DOYAMIYORLAR BUNLARDAKİ BU HIRS NEDİR Bİ TÜRLÜ ÇÖZEMEDİM AMAÇLARINI DIŞARDAN DUYANDA HACI BAŞKAN ZAMANINDA PARİS SANIRLAR HAYMANAYI NE ÇABUK UNUTTUNUZ ?


Başlık:

Erdogan

07:32:39

Gönderen:

Erdogan

28/12/18

Ben koyu tayyipciyim geçen seferde ak partiye verdim yine ak partiye verecem hayırlı olsun diyelim memleketimize inşallah hizmet bekliyoruz


Başlık:

tam destek

07:28:23

Gönderen:

samet agırcan

28/12/18

haymanamıza tekrar özdemir başkan hayırlı olsun ama bu sefer en az 70 üstünde alıp ankarada birinci olmalıyız


Başlık:

Rekor olur

07:26:51

Gönderen:

Şamil

28/12/18

Ak parti olması daha iyi oldu galiba bu sefer başkan seçimde Türkiye rekoru kırar


Başlık:

Kampanya

06:57:16

Gönderen:

Serdar

28/12/18

Başkan a iftira kampanyası başlar yine. Meyve veren ağacı taşlarlar aslında taşlayan 3. 5 kişide herşeyin hayırlısı yine başkan Özdemir


Başlık:

Hayirli olsun

06:54:08

Gönderen:

Agb

28/12/18

Ves selam haymana


Başlık:

Büyük haymana

06:53:49

Gönderen:

Kenan

28/12/18

Balkanım hepimiz oradayız arenadayız görsünler büyük haymanayı Türkiye görsün


Başlık:

Hayirli olsun

06:51:31

Gönderen:

Kerim

28/12/18

Haymanaya ancak özdemir turgut gibi birisi yakışır helal olsun başkanım yolunuz acik olsun


Başlık:

Ahmet

06:51:01

Gönderen:

Ahmet

28/12/18

Hayırlı olsun


Başlık:

Haymana

06:49:46

Gönderen:

Mehmet

28/12/18

Haymana istedi ak parti adayı Özdemir oldu yüzde 80 ile gelecek başkan haymana düşmanları daha fazla düşmanlık yapamayacak memlekete


Başlık:

Ves selam

06:49:45

Gönderen:

Kerim ermis

28/12/18

Allah yolununuzu açık etsin büyük başkan


Başlık:

Hayirli olsun

06:48:13

Gönderen:

Baba cinar

28/12/18

Ak parti en doğru karari verdi.helal olsun özdemir turgut ta hayirli olsun başkanım


Başlık:

Yorumlar

06:47:20

Gönderen:

Recep demir

28/12/18

Haymananın lideri abisi dogru yerini buldu bu iş bitmiş hepimize tüm haymanaya hayırlı ugurlu olsun.


Başlık:

Bekle ve gor

06:43:30

Gönderen:

Murat

28/12/18

Bilmem ne yaptın da oy isteyeceksin yuzune karşı gülen çok olur arkanda oynayan daha çok olur bekle ve gor. Nasıl geldiysen oyle gideceksin seni o tahtan indirecek kişi Levent Koç tur. Levent Hoca o tahtı halka armağan edecektir.


Başlık:

Haymana

06:40:57

Gönderen:

Kerem

28/12/18

Dogru eninde sonunda yerini bulur eee be demişler keser döner sap döner gün gelir hesap döner. Demokrat partiden girdi diye ne kadar ezmeye çalışmışlardı başkanı şimdi onlar girsinde demokrattan cümle alem görsün 😂


Başlık:

Ercan

06:38:13

Gönderen:

Ercan

28/12/18

Koskoca iktidar partisi kaç yıldır araştırıyor anket dir. Telefon anketi köyler kiminle kazanacaklarına bakıyor tabiki Özdemir başkan. Geçen seçimdeki hezimeti yaşama lüksü kalmadı ak partinin. En iyisi olmuş yine otopark mafyaları yok parklarda alem yok çokşükür


Başlık:

Ekip işi

05:16:52

Gönderen:

Asli

28/12/18

Sayin baskan seçilirsen eğer bu sefer iyi bir ekiple gel baskan yardimcin filan ufku geniş insanlar olsun. Haymana için lutfen birseyler yapın artık.


Başlık:

Farklı gıdeceksınız

04:09:54

Gönderen:

Başkan

28/12/18

Bence çok buyuk bir farkla Haymana yi terk edeceksiniz hem sız hem ital mudurlerınız hemde akp yönetimi topluca çok fark yıyeceksınız


Başlık:

Başkanı parti değil halk belirler

03:51:21

Gönderen:

Engin

28/12/18

Sevgili dostlar Belediye başkanlarını parti seçmez halk belirler bu halk partilerin üstündedir 31 Mart`da da gerekeni yapacaktır.


Başlık:

ak parti bitmiştir hacı aysuya hayırlı olsun

03:07:00

Gönderen:

ahmet

28/12/18

14 yıldır ak partiye oy verdim artık yok ...ak parti haymanada kaybetmiştir..gecmiş olsun


Başlık:

Aday belli değil

02:25:20

Gönderen:

Ankaralı

28/12/18

Henüz resmi bir açıklama yokken sayın Turgut adaylığını nasıl ilan etti anlayamadım. Cumhurbaşkanımızdan bir açıklama gelmediği sürece hiç bir habere itibar etmemek lazım..


Başlık:

Ah haymanam

02:23:32

Gönderen:

Sezai

28/12/18

Ah Haymanamız kimlere emenet ediyoruz. Yazık guzel im memlekete gozun aydın Haymana akp bir darbe daha indirdi Haymanaya çalışmayan iş yapmayan adayı ozdemir Turgut ah Haymanam gozu yaşlı Haymanam


Başlık:

Oy yok

02:08:15

Gönderen:

Yüceller sulalesi

28/12/18

Özdemire oy yooookkk..


Başlık:

HAYMANDA AK PARTİ BİTMİŞTİR.

02:03:48

Gönderen:

HAMZA

28/12/18

akpartili olarak haymanada ak parti kazanamaz gecmiş olsun...partiliyiz diye vermek zorunda degiliz.olan garip haymanaya oldu.yazık ettiler.haymanaya.


Başlık:

yinemi büyük düşünecez haymana

01:49:58

Gönderen:

esnaf ahmet

28/12/18

sayın turgut 2014 seçimlerinden önce sıkça esnaf gezisi yapıyordun ama kazandıktan sonra hiç gezmedin gelip hal hatırımızı sormadın ilçe adına bi görüşümüz varmı sormadın e şimdi sen göstermelik el sıkacanda biz sana o eli uzatacazmı peki siftah açamaz duruma geldik haymanayı köy yaptınız yapılan wc harici hizmetiniz bile yok seni bu şekil aday gösterdiler ise haymanadada büyükşehirdede akp ye oy felan yok utanın 10 yıldır haymana akp li belediye hizmet dahi yok


Başlık:

Anlayamadinmi daha ?

01:21:28

Gönderen:

Haymana seni istemior

28/12/18

Daha kanımızı emecek .. büyük fark atarsin . Unutmaa akp tarihinin en buyuk darbesini yicek !


Başlık:

Gideceksin

01:15:23

Gönderen:

Haymanalı

28/12/18

Başkan zannetmek akp seni gosterdi diye kazanacaksın, kaybedecek ve gideceksin Haymanaya ne yaptın akp ne yaptı sende akp de Haymananın en buyuk duşmanısınız. Sadece Haymana sırtından geçiniyorsunuz


Başlık:

Ak partiden istifa ediyorum

00:05:52

Gönderen:

Kenan

28/12/18

Gönül verdigim partiden istifa ediyorum liyakat dediler hizmet dediler halkın sesi dediler orda bir sürü aday afayı varken bu halka zorla direttiler halkın hüzmetkarı diye halkı hizmet kar ettiler artık bu partiye inancım kalmadı büyük şehirde mansura oy vercem özdemirin karşısında kim güclüyse oyum onundur kazanırsa bu memlketten göc edecem yazık ettiler haymanaya haymana halkına diger aday adaylarıyla teşkilat oynadı resmen ak parti genel merkezine yazıklar olsun 5 sene bu memlket neler cekti yyazıklar olsun bu memleket mahkum ailem olarak ak partiye oy yok ne kadar ters olsamda mansura oylar burdada kim güclüyse karşısında ona oyum partiden bu hafta istifa edecem halkın sesisini dinlemeyen yok olur bir dönem anapta böyleydi yok oldu muhafazakar diye yıllrca kandırdılar bizi gördük muahafazakar partiyi


  Sayfanın üstüne gitmek için tıklayınız...
Sizde Reklam Verebilirsiniz
Yazarlarımızdan...
Yazarlar - Son 5 Yorum
Haberler - Son 5 Yorum
Sizde Reklam Verebilirsiniz
Facebook'ta Bizi Bulun


Ulusal Gazetelerin Mansetleri
 Bir Gazete Seçin