Hakkımızda | İletişim
Haymananın İlk ve Tek Siyasi Bağımsız Gazetesi

“ABİMİN HAYALİNİ GERÇEKLEŞTİRECEĞİM”
14/06/2019

Çaldağ Mahallesi muhtarı Hacı Ali Akçil’in hayatını yitirmesinin ardından kardeşi Hasan Akçil muhtar adayı olduğunu ve abisinin mahallesi ile ilgili projeleri hayata geçireceğini açıkladı.
31 Mart Yerel seçimlerinde Hacı Ali Akçil Çaldağ Mahallesi muhtarlığını kazanmıştı. Ancak çıkan kavgada ağır yaralanan Akçil 61 gün sonra hayatını yitirmişti.
Böylece Çaldağ Mahallesi ara seçimle yeni muhtarını seçecek. İlerleyen günlerde yapılması beklenen seçimler için Hacı Ali Akçil’in kardeşi Hasan Akçil Çaldağ Mahallesi muhtarlığına aday olduğunu açıkladı.
Hasan Akçil adaylığı ile ilgili şunları dile getirdi; “Abim Hacı Ali Akçil’in Çaldağ Mahallesi ile ilgili çok güzel projeleri vardı. Kendisi ile bu projeler hakkında sürekli konuşurduk. Şimdi ben abimin hem hayalini gerçekleştirmek, hem de onun anısını yaşatmak için Çaldağ Mahallesine muhtar adayı oldum. Abimin mahallemizle ilgili düşündüğü tüm projeleri hayata geçirecek, yaşanılır, güzel ve hizmet alan bir yere çevireceğim. Mahalle halkımın da desteğini istiyorum.” 
Haber: Yavuz ÇİFÇİ

Bu yazıya toplam 15 yorum yapıldı.
Mesajınız Gönderiliyor
Lütfen Bekleyiniz...


Teşekkür Ederiz.
Mesajınız Gönderilmiştir.
En Kısa Zamanda Editörlerimiz
Tarafından Kontrol Edilip Yayınlanacaktır.


Olası Sebeplerden Ötürü
Mesajınız Gönderilmemiştir.
İnternet Bağlantınızı Kontrol Edip
Tekrar Deneyiniz.
İsminizi Giriniz
Lütfen En Az 3 Karakter İsim Giriniz
: *
Mesaj Başlığı Giriniz
Lütfen En Az 5 Karakter Mesaj Başlığı Giriniz
: *
E-Mail Adresinizi Giriniz
E-Mail Boş Bırakın veya Doğru Mail Adresi Giriniz.
:   
Yorumunuzu Yazınız * Max 1000 karakter.Kopyala yapıştır yaparsanız yorumunuz kesilebilir.
Lütfen En Az 10 Karakter Bir Yorum Yazınız.
İşlemin Sonucu Kaçtır :
Lütfen İşlem Toplamını Doğru Giriniz.
 " “ABİMİN HAYALİNİ GERÇEKLEŞTİRECEĞİM” " Haberine Yapılan Yorumlar

Başlık:

HABER YORUMLARI HK.

17:50:59

Gönderen:

EDİTÖR

20/6/19

BU HABERE YAPILAN YORUMLAR TARAFLARIN DAHA DA GERGİN BİR ORTAMA SÜRÜKLENMEMESİ NEDENİYLE EDİTÖRLERİMİZ TARAFINDAN ONAYLANMAYACAKTIR... SAYGILARIMIZLA...


Başlık:

Herkes haddini bilsin

01:21:58

Gönderen:

Anonim

18/6/19

İki camın derdine düşmüşsünüz dua etsinler başka bişey yapmadık herkes haddini bilsin kimseye düsmemış kimsenin karışmaya hakkı yok az bile O .... sizin kardeşiniz ölse bisey yapmycaksınız heralde biz sizler kadar geniş değiliz 3 çocuk yetim kaldı ve herkes cezasını çekecek gereksiz yorumlarınızı kendinize saklyın


Başlık:

Boş boş konisn

01:03:37

Gönderen:

Boş laflar

18/6/19

Bu yorum yazanlar boş boş konusuyorlar.siz .... burda besleyin izin verin dolasmalarina sonra cam kıran adama yorum yazın onun abisini canını verebiliyor musunuz camın huzur un lafını yapiyonuz önce bı ... burdan çıkarın sonra yorum yazın ancak boş boş konuşun başka ne biliyorsunuz .bide kırkı çıkmadan abinin yorumu byaoan şahıs senden mi öğrenecek neyi nasıl olacağını b


Başlık:

Cahillik

23:02:53

Gönderen:

Aynur

18/6/19

İnsanların canı yanıyor acıları var biliyoruz peki bu olayı kim başlattı kim suçlu onu diomusubz bunu mahalle muhtarı olup halkın sesi olmak ... ... .... ... .... ....


Başlık:

Bizim gururumuz haci ali ve hasan abilerim

20:21:10

Gönderen:

Seher

18/6/19

Yorumlara bakiyorum herkes 2 camin lafini yapiyo aslan gibi adam öldü katilleri saklaiyp beslediler bir asln öldü kimse agzibi acip bisey demedi simdi size soruyorum cam pencere mi önemli yoksa bir yigitin ölümü önemli... Kimse kusura bakmasin aslanlar gibi abim i ne hale gtrdiler geriye 4 yetim birakildi hadi konusun annem babmin boz kardeslerin ne halde oldugunu biliyor musunuz siz anca pencere cam lafi edin .... con tatli geldi size diyecek artik hic bi lafim yok... Iyiki varsiniz akcilin gururlari


Başlık:

Yolun açık olsun

20:09:59

Gönderen:

Serpil

18/6/19

Yolun açık olsun aslan kardeşim sen abin Hacı Ali gibi efendiliğinle namuslu saygılı hayırsever kisiliginizle bu işi yapacağına inanıyorum birak o ... Allah katından bulsun cezalarını Allah versin ağzı olan konuşmasın kimse kimsenin acısını bilemez ateş düştüğü yeri yakar Allah onları bet er etsin yolun açık olsun hasan


Başlık:

Babamla gurur duyuyorum

19:36:22

Gönderen:

Galip efe

18/6/19

9 yasindayim beni polise sikayet edip iftira atiyirlar hem amcami aldilar ... bide beni sikayet ediyorlar etraftan sadece konusn digerlerin ne insan oldugunu anlamadiniz daha demi bu mahhlede huzr mu var 25 senedir ne oldu simdi gelmis yazin laf edin siz sizin basiniza gelse ne yapardınız acaba Aslan amcam va aslan babam sizinle gurur duyuyorum....not bos teneke her zamn ses cikarr....


Başlık:

Çaldağ mah.dikkatine

18:16:31

Gönderen:

Sinan

18/6/19

Mahalle sakini olarak yaptıkların karşısında saskiniz bu nasıl bir hırs bu nasıl bir istek abinin için katilyosun da milletin sizin yüzünüzü gördü seçim günü yaptiklrinizi gozumle gördüm siz yüzünden iki masumun başı yandı şimdi halk bunu gördü mahallelerde demirlerle yurdumuzu gördük mahalleyi senin eline verirsek biz bebelerimizi kadınlarımızı nasıl dışarı cikarcz.....


Başlık:

Cevap

17:48:40

Gönderen:

Ziyaya

18/6/19

Evt kardeş cinayet var Allah rahmet eylesin kolay değil acı bişey suçlu cezasını cekyomu. Cekyo bu kavgayı başlatıp taşla odunlarla oturtuklari kadınlar nie unutuldu kavgayı başlayanlar hiç mi demiyo biz öyle bişey yapmasaydik sonu böyle olmuyckti eee bu seçimde de taşla odunla oturtsunlar kadınları baksinla kazanilmiyo bı kavgaya bı cana seçim onların olyo


Başlık:

Ağızdan çıkan kelimeleri dikkat ederek söyleyin

07:13:18

Gönderen:

Ziya

17/6/19

Burada onu bunu yapmayın demeyi biliyorsunuz ama bilmiyorsunuz ki insanların içi yanıyor sizin düşmanınız karşınızda olsa nasıl durabilirsiniz Burada konuşmayı biliyorsunuz sen nerden biliyorsun camlarını kırdığını iki tane camın lafını mı yapıyorsun ortada bir cinayet var kim olsa aynı şeyi yapar


Başlık:

Aslan yigit abilerim her zamn arkandayiz

06:48:37

Gönderen:

Seher

17/6/19

Aslan gibi abimi toprağa verdik hayalini gerceklestireckti ama hainler musade etmedi ama ben inaniyorum ve sonsuza dek hasan abimin arkasindayiz haciali abimin ne hayali varsa gercklestirecektr. Bzde onun arkasinda ve yanindayiz ... Iyiki bizim abimizsiniz sizinle gurur duyuyorum


Başlık:

Ayıp yaptıgnız

20:21:02

Gönderen:

Recep

17/6/19

Abinin hayali için bu yola ciktin madem bı ilk abinin 40 ını çıkmasını bekle kavga dövüşü durdur millete huzur ver olan oldu niyetinin iyi gelseydin iz seçimi kazandıydiniZ abi e kısmet olsaydı kavga dövüşle yapmayın bu seçime millet ol kullanmaya gelmeye korkak sizi kadınlar ışınlarla bekliyo


Başlık:

Yayınlayın lutfen

20:16:00

Gönderen:

Hakan

17/6/19

Kendi yaptığınız kuyuya kemdiniz düştünüz bı canınız sizin baslattinz kavga yüzünden gitti hasan abinin başını yedin şimdi sıra kimde biraz insanlara rahat verimde mahalle halkınada gerçek yüzünü gizlemiş olun


Başlık:

Yayinlayaylm ltf ayiptr

07:29:58

Gönderen:

Sedat

15/6/19

Mahlalleye huzur gelecek diyrsunuz bugun cag termalin altindaki dukkanin sonra yukari cikip bakkal dukkanin camlarini kiriyrsun yakisiyormu kardesim madem boyle bir yola cikiyorsun agir ol hersey ALLAH DAN dir cahillik yapmayalim eminimki kimse istemedi boyle olmasini acinizi tahmin ediyrm ama suclu cezasi icin cezaevinde suan senn disarda yaptiklarin seni uzer


Başlık:

Aslan abilerim

01:23:30

Gönderen:

Damla

14/6/19

Hacı Ali abim çok istemişti mahallesini çok guzllestirmek daha temiz olsun diye aslında çok şey istememişti ...Ama kötü kalpliler buna izin vermediler.inaniyirum Hasan abim de abimin hayallerini gerçekleştirecek ins .abim mekanın cennet olsun senin gibi biri bı daha gelmeyecek...abimm arkandayiz


  Sayfanın üstüne gitmek için tıklayınız...
Sizde Reklam Verebilirsiniz
Yazarlarımızdan...
Yazarlar - Son 5 Yorum
Haberler - Son 5 Yorum
Sizde Reklam Verebilirsiniz
Facebook'ta Bizi Bulun


Ulusal Gazetelerin Mansetleri
 Bir Gazete Seçin